تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳
کد خبر: ۱۷۲۵۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مجلس: کشف سرنخ‌هایی از عوامل حادثه تروریستی اهواز
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی روز گذشته در اهواز و تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان، گفت: سرنخ هایی از ارتباط میان تیم تروریستی با برخی کشورهای منطقه وجود دارد.
 علی نجفی خوشرودی در تشریح نتایج جلسه روز یکشنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: نشست مذکور به منظور بررسی حادثه اخیر تروریستی در اهواز با حضور نمایندگان و مسئولان دستگاه های امنیتی و انتظامی و وزارت کشور برگزار و در آن ابعاد و جزئیات این حادثه مورد بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ضرورت هوشیاری و حفاظت از مرزهای استان خوزستان، همکاری و هماهنگی خوب میان دستگاه های امنیتی، ریشه یابی حادثه مذکور، اهتمام بیشتر به توسعه اقتصادی و اجتماعی در این استان و .... از اهم موارد مطروحه در این نشست بود.
نجفی خوشرودی اظهار داشت: کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی و تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان، روز دوشنبه (فردا) هیاتی را به سرپرستی این کمیسیون به اهواز اعزام می کند تا علاوه بر شرکت در مراسم تشییع جنازه شهدا و همدردی با مردم، در جلسه بررسی حادثه حضور پیدا کنند.


مرجع / عصر ایران
:
:
:
آخرین اخبار