تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۷۲۵۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون استاندار خوزستان عنوان کرد:
جزئیات خاکسپاری پیکرهای شهدای حمله تروریستی / انتقال پیکر دو شهید به مشهد و خرم آباد
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: پیکر 12 شهید از 24 شهید حمله تروریستی در آرامستان بهشت زهرا اهواز به خاک سپرده شده و باقی پیکرها برای خاکسپاری به سایر شهرستان ها منتقل می شوند.

علی حسین حسین زاده   با اشاره به تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی اهواز اظهار کرد: امروز شاهد تشییع با شکوه پیکر شهدای حمله تروریستی اهواز بودیم. شهدایی به ناحق در این حمله تروریستی به شهادت رسیدند.

وی افزود: حضور با شکوه مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر این شهدا در اهواز باعث ناامیدی دشمنان و ایجاد وحدت و همدلی میان همه اقوام در خوزستان شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان تصریح کرد: پیکر پاک 24 شهید حادثه تروریستی اهواز پس از تشییع برای خاکسپاری انتقال داده شدند.

حسین زاده گفت: پیکر 12 شهید از 24 شهید حمله تروریستی در آرامستان بهشت زهرا اهواز به خاک سپرده خواهند شد و باقی پیکرها برای خاکسپاری به سایر شهرستان ها منتقل می شوند.

وی ادامه داد: از 12 شهیدی که باید برای خاکسپاری به شهرستان های دیگر منتقل شوند، دو پیکر به مشهد و خرم آباد منتقل خواهند شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: پیکر پاک شهدا در اهواز با حضور مسئولان کشوری و لشکری و جمعی کثیری از مردم اهواز به خاک سپرده خواهد شد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار