تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۱۷۲۶۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس حوزه هنری خوزستان:
دبیرخانه تعزیه خوزستان بازگشایی می‌شود
رئیس حوزه هنری خوزستان، از بازگشایی دبیرخانه تعزیه پیاده روی اربعین کشور در هفته های آینده در استان خبر داد.
حجت الاسلام و المسلمین سید شهاب الدین طباطبایی رئیس حوزه هنری خوزستان در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، رابطه خوب حوزه هنری و سازمان تبلیغات اسلامی استان اشاره کرد و گفت: این دو مجموعه در اجرای برنامه ها دارای تعاملات، ارتباطات و همفکری های بسیار خوبی هستند.

وی سازمان تبایغات اسلامی را فرهنگی و مذهبی ترین نهاد انقلابی کشور دانست و تصریح کرد: حوزه هنری خوزستان تنها حوزه ای در کشور است که ۲ دفتر شهرستانی دارد؛ و در دیگر استان های در نهایت یک شعبه شهرستانی وجود دارد ولی خوزستان ۲ دفتر در آبادان و دزفول راه اندازی کرده و فعالیت خوبی را انجام می دهد.

حجت الاسلام طباطبایی، از کسب رتبه اول کشوری توسط حوزه هنری خوزستان در تعزیه پیاده روی اربعین خبر داد و افزود: در هفته های آینده دبیرخانه تعزیه در استان بازگشایی خواهد شد واین اتفاق بسیار خوبی برای هنرمندان نمایش و تعزیه استان است.

وی با بیان اینکه حوزه هنری خوزستان در بخش های نمایش، ادبیات، کتاب های پژوهشی و غیره مقام های کشوری بسیاری را به همت هنرمندان استان کسب کرده، اظهار داشت: سعی کردیم هنرمندانی که خواستگاه و تعلق خاطری به حوزه هنری داشتند و از این حوزه فاصله گرفته بودند را دور هم جمع کنیم.

طباطبایی عنوان کرد: در حوزه هنری خوزستان، استعدادهای بسیاری در حوزه شعر، ادبیات، نمایش و موسیقی اصیل و به دور از ابتذال که مورد تایید مقام معظم رهبری است، وجود دارد و سعی کردیم از این هنرمندان بهره مند شویم و کارهای خوبی در این زمینه ها آغاز شده است.

رئیس حوزه هنری خوزستان، خاطر نشان کرد: دوست داریم در فضای فرهنگی و هنر دینی استان تحول مطلوبی ایجاد شود و در این زمینه همهه تلاش خود را بکار می بندیم و از کارهای خوب استقبال می کنیم ولی نیازمند اعتبارات بیشتری هستیم.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار