تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱
کد خبر: ۱۷۲۶۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس آموزش و پرورش استثنایی استان:
سنجش سلامت حدود 95 هزار نوآموز خوزستانی
رییس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت: با تلاش‌های انجام شده تاکنون 95 هزار و 712 نوآموز بدو ورود به پایه اول و نوآموز پیش‌دبستانی سنجش شده‌اند.
علی ممبینی با بیان این‌که در طرح سنجش سلامت، نوآموزان از نظر مشکلات مربوط به آمادگی تحصیلی، جسمی و حرکتی، شنوایی و بینایی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند، اظهارکرد: تاکنون 95 هزار و 712 نوآموز در این طرح مورد ارزيابي قرار گرفته‌اند که از این تعداد 70 هزار و 691 نوآموز بدو ورود به پایه اول و 25 هزار و 21 نفر نیز نوآموز دوره پیش دبستانی هستند.

وی افزود: از نوآموزان سنجش شده هفت هزار و 990 نفر برای ارزیابی تخصصی آمادگی تحصیلی، 2 هزار و 68 نفر برای ارزیابی شنوایی، شش هزار و 815 نفر برای ارزیابی بینایی و 215 نفر برای ارزیابی‌های جسمی به منظور بررسی دقیق‌تر و تعیین جایگاه تحصیلی به پایگاه‌ها و مراکز تخصصی ارجاع داده شده‌اند.

رییس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با تاکید بر الزامی بودن شرکت نوآموزان در طرح سنجش سلامت برای انجام ثبت‌نام در پایه اول دبستان، گفت: خانواده‌هایی که دارای نوآموز پایه اول شهری و روستایی هستند، لازم است با مراجعه به پایگاه‌های سنجش مستقر در محل زندگی خود نسبت به فرآیند نوبت‌گیری برای بررسی وضعیت سلامتی فرزندان‌شان در طرح سنجش اقدام کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار