تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۱۷۲۸۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم خرمشهر :
استیضاح حجتی با جدیت پیگیری می‌شود
استیضاح حجتی با جدیت پیگیری می‌شودنماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: من جزو استیضاح‌کنندگان وزیر جهاد کشاورزی هستم و استیضاح حجتی را به همراه دیگر همکاران با جدیت پیگیری می‌کنم، متأسفانه وزیر جهاد کشاورزی نتوانسته وعده‌های خود را عملیاتی کند.

عبدالله سامری صبح امروز با اشاره به وجود نگاه سیاسی و قومی در مدیریت کنونی جهاد کشاورزی خوزستان، اظهار کرد: من جزو استیضاح‌کنندگان وزیر جهاد کشاورزی هستم و استیضاح حجتی را به همراه دیگر همکاران پیگیری می‌کنم، متأسفانه وزیر جهاد کشاورزی نتوانسته وعده‌های خود به کشاورزان خرمشهری، آبادانی و شادگانی را عملیاتی کند.

وی افزود: طرح فاز جدید 550 هزار هکتاری در خرمشهر باوجود ابلاغ اما اجرایی نشده و متأسفانه وزارت جهاد کشاورزی درزمینهٔ تأمین آب موردنیاز این اراضی عملکردی نداشته است.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در مرحله نخست سازمان جهاد کشاورزی خوزستان و سپس وزارت جهاد کشاورزی نتوانسته در زمینهٔ رایزنی برای تأمین آب طرح 550 هزار هکتاری موفق عمل کند و همین سبب شده تا حجم اعتبارات هزینه شده در این پروژه به نتیجه مطلوب نرسد.

وی همچنین با اشاره به شرایط منفی کنونی حاکم بر مدیریت جهاد کشاورزی خوزستان، تصریح کرد: رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان فردی بازنشسته است که باید در اسرع وقت کناره‌گیری کند، کرسی ریاست، قباله عروسی آن‌ها نیست، نباید ریاست را مادام‌العمر بدانند.

سامری بیان کرد: ایشان همچون دیگر مدیران و مسئولان بازنشسته باید از مسئولیت‌های خود کناره‌گیری کرده و عرصه را به جوانان و مدیران باانگیزه بسپارند.

وی بابیان اینکه سازمان بازرسی و قاضی دیوان محاسبات به‌طور جدی به موضوع منع به‌کارگیری مدیران بازنشسته ورود کرده‌اند، اظهار کرد: سایر مقامات بازنشسته دعوت به کارشده در جهاد کشاورزی خوزستان نیز در مدت‌زمان تعیین‌شده از مسئولیت خود استعفا بدهند، مدیرانی که جایگزین آن‌ها می‌شوند نباید به مسائل سیاسی و قومی بپردازند و دغدغه نخست آن‌ها باید کشاورزی باشد.

این عضو مجمع نمایندگان خوزستان با اشاره به جلسه اخیر شورای کشاورزی خوزستان، گفت: متأسفانه اخیراً شاهد این موضوع بودیم که آقایان شورای کشاورزی را در مرکز استان تشکیل دادند اما در غیاب کشاورزان خرمشهری، آبادانی و شادگانی که متأسفانه این موضوع نشان‌دهنده نگاه سیاسی و گزینشی حاکم بر مدیریت جهاد کشاورزی خوزستان است.

وی تأکید کرد: این اقدام نوعی ایجاد تبعیض میان کشاورزان و فعالان این صنف است، این تبعیض را یک عده متخلف ایجاد کرده‌اند که باید از استمرار فعالیت آن‌ها جلوگیری شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار