تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳
کد خبر: ۱۷۳۲۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
احداث و بازسازی جوی و جداول نقاط محروم هندیجان
شهردار هندیجان گفت: با توجه به محرومیت‌های زیادی که در نقاط مختلف شهر هندیجان وجود دارد با همکاری اعضای محترم شورای شهر جوی و جدول نقاط محروم شهر بازسازی و در برخی نقاط احداث جدول داریم.

 کوروش حشم‌دار اظهار داشت: احداث جدول در نقاط فاقد جوی جدول و بازسازی جداول فرسوده به ویژه نقاط محروم به ترتیب اولویت در برنامه کاری شهرداری قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به تخریب جدول فاضلاب و دفع آب‌های سطحی فرعی خیابان ساحلی هندیجان جنوبی که مشکلاتی جدی را برای ساکنان این محل به وجود آورده بود بلافاصله به واحد عمران شهرداری دستورات لازمه صادر و در حال حاضر مشغول به کار احداث جدول هستند.

شهردار هندیجان بیان کرد: شهر هندیجان بسیار محروم است و ما می‌خواهیم همه کوچه و خیابان‌های این شهر را زیبا سازی کنیم اما توانایی مالی شهرداری بسیار محدود بوده و از مسئولان انتظار حمایت جدی داریم.

وی گفت: با توجه به درخواست شهروندان محترم خیابان فرعی امامیه واقع در هندیجان شمالی به علت تخریب جدول فاضلاب و دفع آب‌های سطحی دستور رفع این مشکل داده شد و هم اکنون واحد عمرانی در این محل نیز مشغول کار شده است.

حشم‌دار عنوان کرد: همه سعی و تلاش خود را برای رفع محرومیت شهر هندیجان انجام می‌دهیم اما بدهی‌های زیاد شهرداری کمر شکن شده و انتظار حمایت مالی و اعتباری مسئولان استان خوزستان هستیم.

وی ادامه داد: از صبر، حوصله شهروندان محترم هندیجان در همکاری با شهرداری تقدیر کرده و از انتقادات، پیشنهاد‌های سازنده آن‌ها استقبال و سرلوحه کارهای خود قرار می‌دهیم.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار