تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۱۷۳۳۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار ویژه خرمشهر خبر داد:
استقرار دستگاه‌های خدمت‌رسان به زائران اربعین در مرز شلمچه
فرماندار ویژه خرمشهر گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه اربعین حسینی در مرز شلمچه اندیشیده شده و امروز دستگاه‌های خدمت‌رسان به زائران اربعین در این مرز مستقر شدند.

ولی‌الله حیاتی صبح امروز در آئین استقرار دستگاه‌های خدمت‌رسان به زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه، اظهار کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه اربعین حسینی در مرز شلمچه اندیشیده شده و امروز تمام دستگاه‌های خدمت‌رسان در موقعیت‌های مختلف مسیر زائران مستقر شدند.

وی با تأکید بر اینکه از روز اول ماه صفر ۴۵۰ موکب در مرز شلمچه مشغول خدمت به زائران خواهند شد، عنوان کرد: هیچ دغدغه‌ای برای تردد آرام، روان و همراه با امنیت زائران از مرز شلمچه را نداریم.

فرماندار ویژه خرمشهر گفت: ۱۱ رام قطار از عمق کشور زائران را به خرمشهر و از میدان مقاومت به شلمچه منتقل می‌کنند و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس حمل و نقل خدمت بین جاده‌ای را انجام می‌دهند.

وی افزود: ناوگان هوایی برای زائران در فرودگاه بین‌المللی آبادان فعال است و امسال ۴ فروند کشتی انتقال زائران از بندر خرمشهر به بندر بصره را انجام می‌دهد.

حیاتی اظهار کرد: مرز شلمچه مرز انحصاری تردد اتباع خارجی است و اتباع خارجی از ۹۱ کشور از طریق مرز شلمچه به عتبات عالیات مشرف می‌شوند و برای آنها نیز تمهیداتی ایجاد شده است.

وی عنوان کرد: شهرداری‌های استان خوزستان به محوریت شهرداری خرمشهر در دهه اول صفر خدمات به زائران را انجام می‌دهند و شهرداری تهران و شیراز دهه دوم و سوم صفر وارد کار می‌شوند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار