تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۱۷۳۳۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس ستاد عتبات عالیات خوزستان خبر داد:
استقرار رسمی مواکب مرزهای چذابه و شلمچه از پنجم صفر
رئیس ستاد عتبات عالیات خوزستان با بیان اینکه استقرار رسمی و شروع خدمات‌رسانی مواکب از پنجم صفر آغاز می‌شود، بر لزوم تامین امنیت مواکب تاکید کرد. 

حجت الاسلام سید محمود موسوی ظهر امروز (15 مهر ماه) در جلسه ستاد اربعین که در مرز چذابه برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر  70 درصد مواکب در شلمچه مستقر شده‌اند.

وی با اشاره به استقرار 60 موکب در کشور عراق افزود: همچنین800 موکب در سطح استان خوزستان شناسنامه‌دار شده و 500 موکب نیز برای اخذ شناسنامه اقدام کرده‌اند.

رئیس ستاد عتبات عالیات خوزستان تصریح کرد: در استان خوزستان، مردم خوزستان به ویژه مواکب برای پذیرایی از زائران حسینی آمادگی صددرصدی دارند.

موسوی تصریح کرد: هرچند در حال حاضر تعدادی از مواکب مستقر شده‌اند اما استقرار رسمی و شروع خدمات رسانی آن‌ها از پنجم صفر آغاز می‌شود. 

وی گفت: گروه "مشایة الاهواز" حرکت خود را از دوم صفر از مناطقی از جمله کوی علوی، عین 2 و سایر نقاط اهواز و خوزستان شروع می‌کنند و به شکل پیاده‌روی تا کربلا خواهند رفت. امنیت این گروه مساله بسیار مهمی است زیرا جمعیت فوق‌العاده زیادی هستند.

رئیس ستاد عتبات عالیات خوزستان با اشاره به استقبال خوب از ساخت و ساز در پایانه چذابه بیان کرد: مساله بعدی امنیت مواکب است که باید در خصوص آن راهکاری اندیشیده شود.  
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار