تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۱۷۳۳۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان:
میزان آب پیش‌بینی شده برای مرزهای خوزستان متناسب با حجم زائران نیست
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: به نظر می‌رسد در زمینه تأمین آب در مرزهای شلمچه و چذابه مشکلاتی وجود دارد و میزان آب پیش‌بینی شده متناسب با تردد حجم زائران نیست.

غلام‌عباس بهرامی‌نیا ظهر امروز (15 مهر ماه) در جلسه ستاد اربعین که در مرز چذابه برگزار شد، با اشاره به  پروژه‌هایی که در حوزه راهداری و پایانه‌های مرزی پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: خط کشی محورهای منتهی به مرزها در مسیرهای اهواز، حمیدیه، چذابه و سوسنگرد از جمله این پروژه‌ها است.

وی با اشاره به نصب علائم در محورهای منتهی به مرزها، افزود: نصب انواع تابلوهای راهنمایی و رانندگی  در حال تکمیل شدن است و بخشی از این علائم نصب شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به بالغ بر 5 هزار تن قیرپاشی در محورهای مختلف منتهی به مرزها در خوزستان تصریح کرد: با وجود اینکه در زمینه روشنایی هیچ تعهدی نداشته‌ایم اما در این بخش همکاری‌هایی انجام شد.

بهرامی‌نیا اشاره به توسعه فضای سبز پایانه شلمچه بیان کرد: به نظر می‌رسد در زمینه تأمین آب در مرزهای شلمچه و چذابه مشکلاتی وجود دارد و میزان آب پیش‌بینی شده متناسب با تردد حجم زائران نیست.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار