تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۹
کد خبر: ۱۷۳۳۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون امور گمرکی خوزستان خبر داد:
آمادگی گمرک خوزستان در مرزهای چذابه و شلمچه در اربعین
معاون امور گمرکی ستاد نظارت گمرکات خوزستان گفت: گمرک خوزستان بر اساس مأموریت محوله در گمرکات مرزی شلمچه و چذابه به صورت شبانه روزی برای خدمت رسانی به زائران حسینی آمادگی کامل دارد.

علی قبادی شامگاه یکشنبه (15 مهر ماه) در حاشیه بازدید از مرز چذابه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شش ماهه امسال حجم تجارت خارجی تقریبا 17 میلیون تُن کالا به ارزش هفت میلیارد و 300 میلیون دلار بوده است که تبادل کالا در مرزهای زمینی و دریایی خوزستان نشان از امنیت پایدار تجاری در مرزهای استان خوزستان و تعامل سازنده دستگاه های همجوار دخیل در امر تجارت خارجی دارد.

وی افزود: گمرک خوزستان بر اساس مأموریت محوله در گمرکات مرزی شلمچه و چذابه به صورت شبانه روزی برای خدمت رسانی به زائران حسینی آمادگی کامل دارد.

معاون امور گمرکی ستاد نظارت گمرکات خوزستان تصریح کرد: در مرز چذابه دستگاه های ایکس ری مسافری فعال است و هیچ مشکلی از نظر خدمات رسانی به زائران نداریم.

قبادی در پایان بیان کرد: گمرکات خوزستان در مرزهای شلمچه و چذابه با استفاده از امکانات در اختیار از جمله ایکس ری مسافری برای تسهیل ورود و خروج زائران آماده خدمت رسانی است و در زمینه صادرات کالا نیز آمادگی کامل برای ارائه خدمات داریم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار