تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳
کد خبر: ۱۷۳۳۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل آتش نشانی اهواز خبر داد:
انفجار در منزل مسکونی اهواز/ ۳ نفر مصدوم شدند
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انفجار یک باب منزل مسکونی در این شهر و مصدومیت سه نفر خبر داد.

آتش پاد علی تراب پور اظهار کرد: ساعت هشت و نیم صبح امروز انفجار در یک باب واحد مسکونی ویلایی در خیابان سه حصیرآباد جنب مسجد امام جعفر صادق (ع) رخ داد.

وی با اشاره به اینکه بخشی از منزل دست خوش تخریب و آوار شده است، افزود: علت وقوع این حادثه نشت و انفجار گاز شهری بوده ولی کانون حادثه هنوز مشخص نیست.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: طبق اعلام حاضران حدود سه نفر از ساکنان توسط شهروندان قبل از رسیدن اورژانس و آتش نشانی به بیمارستان منتقل شده و طبق اخبار غیر تأیید شده دو نفر دیگر در زیر آوار باقی مانده اند.

آتش پاد تراب پور در پایان خبر داد: عملیات آواربرداری ادامه دارد و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.

تکمیلی/

تخریب صددرصدی دو واحد مسکونی در انفجار گاز شهری در اهواز

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از تخریب دو واحد یک ساختمان مسکونی در حادثه  انفجار گاز شهری در منطقه حصیرآباد اهواز خبر داد.

علی تراب‌پور اظهار کرد: بر اثر نشت و انفجار گاز شهری که ساعت 8:30 امروز (16 مهرماه) در یک ساختمان مسکونی در منطقه حصیرآباد رخ داد، دو واحد یک منزل ویلایی به طور صددرصد تخریب شد.

وی افزود: همچنین در این حادثه منزل مسکونی مجاور خسارتی وارد شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: نیروهای سازمان آتش‌نشانی همزمان با ایمن‌سازی اقدام به آواربرداری کردند و در لحظات اولیه حادثه یک زن و دو کودک از زیر آوار خارج شدند.

تراب‌پور افزود: مصدوم این حادثه که یک زن بوده است، به بیمارستان انتقال یافت.

وی با بیان اینکه این منزل سقف حصیری داشته است، تصریح کرد: باید مسئولان نسبت به مقاوم‌سازی چنین منازل مسکونی که تعداد آنها در مناطق کم‌برخوردار زیاد است، اقدام کنند. 
:
:
:
آخرین اخبار