تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۱۷۳۳۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پروژه استخر هندیجان قریب به ۱۰ سال هنوز تکمیل نشده است
جوانان هندیجانی به میانسالی رسیدند ولی هنوز ابر پروژه هندیجان استخر اداره ورزش و جوانان نیمه کاره رهاشده و معلوم نیست چه وقت به اتمام می‌رسد. درگذشته زمزمه‌های افتتاح آن در تابستان ۹۷ شنیده شده بود.

شهرستان هندیجان یکی از شهرهای محروم استان خوزستان است که در همه زمینه‌ها هیچ‌گونه توجهی به آن نمی‌شود.

یکی از این زمینه‌ها توسعه نیافتن ورزش است که مهم‌ترین پروژه آن استخر ورزشی اداره ورزش و جوانان بوده که قریب به ده سال با وعده‌های فراوان هنوز رها مانده و مردم منتظر افتتاح آن هستند.

اکثر نونهالان اکنون جوان شده و جوانان پیر و پیران در قید حیات نیستند ولی این استخر همان طور هنوز مانده و در حال حاضر امیدی برای افتتاح آن نیست. مسئولان این شهر بسیار پیگیر بوده تا مشکلات آن را رفع کنند.

جوانان هندیجان پیر شدند و استخر شنا افتتاح نشد

شهرستان هندیجان دارای یک رودخانه باشکوه و عظیمی بود که همه مردم در آن شنا کردن را فرا می‌گرفتند اما چند سالی است که با سوء مدیریت این رودخانه را از مردم گرفته و خشک کردند و تنها امید مردم محروم هندیجان استخر بود که آن هم فعلاً تکمیل نشده است.

فراگرفتن شنا یکی از تأکیدات مهم دین مبین اسلام به خصوص پیامبر مکرم (ص) است که در هندیجان این سنت نبوی اجرایی نمی‌شود و هرگاه پیگیر استخر بوده‌ایم اعلام می‌کنند بودجه نیست. در هندیجان هر چه مشکل وجود دارد می‌گویند بودجه نیست.

اما مردم هندیجان بر این عقیده‌اند که چرا برای دیگر شهرهای کشور و یا شهرهای بزرگ خوزستان بودجه وجود دارد اما برای هندیجان وجود ندارد. چرا دولت برای رفاه حال مردم چاره‌ای اندیشه نمی‌کند و همیشه مردم باید در تنگنا و بدبختی باشند.

یادگیری شنا از سنت های اسلام است که در هندیجان مغفول مانده است

علی گلمرادی نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: "بودجه نیست " بهانه‌ای در دست مسئولان کم کار و بی‌توجه است. اگر بودجه نیست چرا شما در اتاق کار بیکار نشسته‌ای استعفا داده و در منزل خود بنشینید.

وی افزود: من به عنوان نماینده مردم از مسئولان ورزش استان خوزستان و هندیجان می‌خواهم هر چه سریع‌تر مشکلات ورزشی را رفع کنند این شایسته مردم محروم این منطقه نیست. هندیجان مادر شهر حوزه انتخابیه اینجانب است.

نماینده مردم هندیجان بیان کرد: چرا پروژه استخر باید ده سال طول بکشد، چرا مسئولان ورزشی پیگیری نکرده و از مدیران کل خود مطالبه گری نمی‌کنند. هر وقت مشکلی پیش می‌آید می‌گویند مقصر نماینده است شما سهل ‌انگار و بی‌توجه هستید.

مدیران کم کار هندیجان استعفا بدهند

وی گفت: همه اقدامات و رفع مشکلات مردم با قوه مجریه و دولت است، استاندار، فرماندار، روسای ادارات، مدیران کل باید برنامه‌ریزی کرده و مشکلات را رفع کنند هر جا مشکل خاصی پیش آمد نماینده هم کمک می‌کند.

گلمرادی عنوان کرد: از اداره ورزش و جوانان هندیجان می‌خواهم هر چه سریع‌تر مشکل پروژه استخر را پیگیری کرده تا بتوانیم هدیه‌ای درشان مردم هندیجان داده باشیم و این تلخی 10 ساله را جبران کنیم.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار