تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱
کد خبر: ۱۷۳۴۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:
طرح توزیع بسته حمایتی قشر آسیب پذیر تا اواخر مهر اجرا می‌شود
عضو کمیسیون اجتماعی و نماینده بوئین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت:مرحله اول توزیع بسته‌ حمایتی دولت تا پایان مهرماه با شارژ کارت‌های اعتباری افراد مشمول این طرح اجرایی می‌شود.

روح‌الله بابایی صالح دوشنبه در حاشیه برگزاری جلسه کارگروه اشتغال کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در آبادان اظهار داشت:نشست های متعددی بین تیم اقتصادی دولت و کمیسیون اجتماعی مجلس در خصوص چگونگی پرداخت و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر برگزار شده است.

وی به توجه و رویکرد دولت و مجلس بر حمایت از اقشار مختلف بخصوص مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد اشاره کرد و افزود:بسته‌های حمایت جامعه کارگری و کارمندی را نیز پوشش می‌دهد.

بابایی با اشاره به توجه خاص مجلس به قشر آسیب‌پذیر، کارگر و حقوق‌بگیر در پی نوسانات ارزی در کشور گفت: مجلس دنبال برطرف کردن مشکلات اقتصادی مردم است.

نماینده بوئین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی افزود:جلسات متعددی با سرپرست وزارت رفاه کار و تامین اجتماعی و رئیس کمیته امداد در این خصوص برگزار شده است.

اعضای کارگروه اشتغال کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به دعوت نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی و به منظور بررسی وضعیت اشتغال در فاز 2 پالایشگاه آبادان روز دوشنبه به این شهرستان سفر کردند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار