تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۱۷۳۴۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هشدار پلیس درباره اخذ روادید سفر اربعین از دفاتر نامعتبر
رئیس پلیس امنیت عمومی استان خوزستان نحوه اخذ روادید از دفاتر مجاز و سامانه سماح جهت سفر اربعین حسینی برای زائران اربعین را شرح داد. 

سرهنگ حسن حیدری گفت: امسال هم زائران حسینی جهت سفر به عتبات عالیات از سراسر کشور از مرزهای شلمچه و چزابه رهسپار کشور عراق خواهند شد، از این رو باید در خصوص نحوه اخذ روادید از دفاتر معتبر اطلاعات کافی داشته باشند.

وی در ادامه از وجود سامانه سماح جهت ثبت نام برای اخذ روادید جهت سفر عتبات عالیات خبر داد و افزود: عموم مردم می‌توانند با مراجعه به سایت سماح به آدرس samah.haj.ir و ثبت‌نام از این طریق و یا از طریق دفاتر معتبری که فعالیت آنها مورد تایید مرجع ذیصلاح است، اقدام کنند.

سرهنگ حیدری به قیمت مصوب 3 میلیون و 720 هزار ریال توسط دولت برای اخذ روادید جهت سفر اربعین اشاره و اظهار کرد: برخی از افراد در دفاتر نامعتبر اقدام به سوءاستفاده و کلاهبرداری از زائران می‌کنند و با قیمت پایین‌تری اقدام به صدور روادید نامعتبر می‌کنند، از این رو مردم باید نسبت به این قضیه حساس باشند و با در دست داشتن مدارک لازم به نمایندگی‌ها و دفاتر معتبر مراجعه و خود را جهت این سفر معنوی آماده کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار