تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷
کد خبر: ۱۷۳۵۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره امور عشایر اندیمشک خبر داد:
توزیع ۱۵ هزار متر مکعب آب مورد نیاز عشایر اندیمشک از طریق تانکر
رئیس اداره امور عشایر اندیمشک گفت: ۱۵ هزار متر مکعب آب از طریق تانکر برای تامین آب مورد نیاز عشایر در این شهرستان توزیع شد.

هرمز نیکوروان با اشاره به لزوم حمایت از خانواده بزرگ عشایر عنوان کرد: پیگیری زیرسازی معابر روستاهای آبید با مساحت ۱۲ هزار متر مکعب، دلیران با ۳ هزار متر مربع انجام و مسیر روستای کبوتران با مساحت ۶ هزار متر مربع اجرا و بهره‌برداری شد.

رئیس اداره امور عشایر اندیمشک با بیان پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه آب‌رسانی به عشایر در اندیمشک، گفت: با پیگیری فرماندار و نماینده مردم اندیمشک با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و استفاده از طرح‌های تملک و نفت بخش مهمی از اعتبارات تامین شده است.

وی با اشاره به لزوم حمایت و تامین آب شرب مورد نیاز دام عشایر اظهار کرد: ۱۵ هزار متر مکعب آب از طریق تانکر برای تامین آب مورد نیاز عشایر در شهرستان اندیمشک توزیع شد.

نیکوروان تصریح کرد: بافت فرش دست‌بافت، تولید شیر، ماست محلی، کشک، دوغ، روغن حیوانی و کره محلی از جمله تولیدات مهم عشایر در اندیمشک محسوب می‌شود.

شهرستان اندیمشک در شمال استان خوزستان و در جنوب غرب کشور در نزدیکی دامنه‌ رشته کوه‌های زاگرس واقع و ۷۵ هزار نفر از جمعیت ۱۷۰ هزار نفری شهرستان اندیمشک از طریق رمه‌گردانی و کشاورزی امرار معاش می‌کنند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار