تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۱۷۳۵۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نزار القطری: نماهنگی با موضوع حادثه تروریستی اهواز به زودی منتشر می‌شود
نزار القطری: نماهنگی با موضوع حادثه تروریستی اهواز به زودی منتشر می‌شودمداح مشهور اهل بیت گفت: نماهنگی ویژه با موضوع حادثه تروریستی اهواز به زودی منتشر می‌شود تا به اهواز و شهدای آن ادای دین کرده باشم و به مردم دلداری بدهم.

نزار القطری مداح اهل بیت (ع) امروز با اشاره به حادثه تروریستی اهواز، اظهار کرد: زمان کمی پس از حادثه در پیامی تصویری آن را محکوم کرده و به مردم تسلیت گفتم و این کوچک ترین کاری بود که می‌توانستم انجام دهم.

وی افزود: به دلیل همزمانی با مجالس فشرده عزاداری امام حسین (ع) متاسفانه نتوانستم همان موقع در تشییع شهدا حضور پیدا کنم و یک مرثیه در همان روزهای اول با موضوع حمله تروریستی اهواز در شهرهای مختلف خواندم.

این مداح مشهور عنوان کرد: به عنوان یک مداح برای ادای دین به اهواز و شهدای آن و انجام آنچه در توان دارم، آمده ام تا به مردم دلداری بدهم؛ مردمی که در سال‌های دفاع مقدس، مقاومت کردند و این خاک‌ به خون‌شان رنگین شد؛ برای من عجیب بود که از بسیاری از مداح‌های ایران اثر و واکنش خاصی به این حمله تروریستی نداشتند یا لااقل من ندیدم.

وی افزود: امیدوارم در مناسبات شادی برای اهل اهواز و سراسر ایران بتوانم خدمتی کنم و آنها را شاد کنیم و هیچگاه این گونه حادثه تلخی اتفاق نیفتد؛ بچه‌ای شهید یا یتیم نشود و مادری داغدار نشود.

القطری بیان کرد: به دعوت موسسه تنفس صبح برای تولید نماهنگی به نام«الاحرار» با موضوع حمله تروریستی ٣١شهریور اهواز، از ابتدای هفته به خوزستان آمدم.

وی گفت: بخش اعظم این پروژه تولید شده و در روزهای آینده که همزمان با چهلم این واقعه هست شاهد انتشار «الاحرار» خواهیم بود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار