تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴
کد خبر: ۱۷۳۵۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم آبادان در مجلس :
آمار نيروهاي بومي فاز دو پالایشگاه آبادان بررسی شود
آمار نيروهاي بومي فاز دو پالایشگاه آبادان بررسی شودنماینده مردم آبادان در مجلس با اشاره به موضوع بررسی آمار نیروهای بومی توسط کمیته ارزیابی گفت: در صورت مغایرت بایستی ماده ٢٣٦ آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی به دلیل عدم رعایت ماده ٤٧ قانون برنامه ششم توسعه اعمال شود.

عامر کعبی اظهار کرد: طبق اعلام مسئولان فاز دو حدود 70 درصد نیروهای مشغول به‌کار بومی منطقه هستند و البته طبق آمارهای دیگری که به ما رسیده این آمار صحیح نیست. اینجا بایستی کمیته و کارگروهی تشکیل شود و این آمار بررسی شود؛ در خصوص فاز دو بحث داریم و این مسئله غیر قابل اغماض است.

وی در حوزه پیمانکاران و شرکت‌های موجود طبق اعلام مسئولین شهرستان این توانایی وجود دارد که کارهای بیشتری را جوانان  آبادان انجام بدهند، گفت:  قانونی در همین موضوع در مجلس دهم تصویب کردیم که به اولویت پیمانکاران بومی طبق ماده ٤٧ برنامه ششم توسعه اشاره دارد که بازهم این رعایت نشده است.

 نماینده مردم آبادان در مجلس بیان کرد: در مجلس  توقع داشتیم با توجه به دعوت رسمی که انجام شده بود دوستان ما در وزارت نفت و مجریان طرح فاز دو پالایشگاه به این نشست کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در فرمانداری می آمدند و گزارش مفصلی به ما می دادند. 

 وی با اشاره به موضوع بررسی آمار نیروهای بومی توسط کمیته ارزیابی افزود: در صورت مغایرت بایستی ماده ٢٣٦ آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی به دلیل عدم رعایت ماده ٤٧ قانون برنامه ششم توسعه اعمال شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار