تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۱۷۳۵۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی خوزستان:
2400 نفر تحت پوشش بهزیستی از خدمات مختلف اشتغال برخوردار شدند
خوزنیوز: معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی خوزستان در کارگاه آموزشی دو روزه ویژه  کارشناسان و مددکاران مراکز دولتی و غیر دولتی گفت: در سال 96-97 دو هزار و 400نفر مددجو و معلول تحت پوشش بهزیستی از خدمات مختلف اشتغال برخوردار شدند.

به گزارش خوزنیوز؛ مهران کریمیان بیان کرد: در این دوره که70 نفر از کارشناسان و مددکاران مراکز دولتی و غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی از 16 لغایت17 مهر حضور دارند آموزشهای لازم در خصوص روش‌های تسهیلگری اشتغال برای جامعه هدف بهزیستی را فرا می گیرند.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی سازمان بهزیستی قادر سازی و توانمند نمودن افراد تحت پوشش است ،افزود: مهمترین مصداق توانمند سازی  ایجاد اشتغال پایدار است.

کریمیان گفت:در راستای ایجاد اشتغال پایدار ،در این دوره آخرین روشهای اشتغال زایی برای کمک به مددجویان و معلولان تحت پوشش به فرا گیران  آموزش داده می شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از4 هزار نفر از افراد تحت پوشش بهزیستی خوزستان متقاضی اشتغال هستند گفت: مهمترین برنامه این سازمان آماده سازی شغلی برای آنان و آموزش های فنی و حرفه ای  و مهارتهای کسب و کار در کنار آموزش مهارتهای زندگی است.

معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی افزود:مددجویان و معلولان تحت پوشش پس از طی فرآیند آماده سازی شغلی و آموزشهای مختلف دیگر برای ورود به بازار کار آماده می شوند.

وی تصریح کرد:پس از طی این مراحل با توجه به درخواست و شرایط متقاضی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانکی،سرمایه کار بلا عوض ،کاریابی و بیمه پردازی در کنار حمایتهای مختلف   به امر اشتغال متقاضیان اقدام  و پیگیریهای مختلف توسط مددکاران  به منظور ایجاد اشتغال پایدار انجام می شود.

وی در پایان گفت: در این دوره با حضور نماینده اداره کار  در خصوص سامانه کارا و فرآیند ثبت نام متقاضیان اشتغال روستایی در این سامانه توضیحات لازم ارائه شد.
:
:
:
آخرین اخبار