تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۱۷۳۶۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار حمیدیه:
نبود فنس اطراف کانال‌های حمیدیه جان مردم را به خطر انداخته است
فرماندار شهرستان حمیدیه با تأکید عدم فنس کشی دور کانال‌های حمیدیه جان مردم را به خطر انداخته است، گفت: انتظار می‌رود بدون در نظر گرفتن محدوده پرخطر کانال و اولویت‌ها تمام کانال‌ها فنس کشی شود.

عاشور سواری امروز در رابطه با تکرار حوادث غرق‌شدگی در کانال‌های حمیدیه اظهار کرد: بارها موضوع نبود حفاظ مناسب در اطراف کانال‌های حمیدیه را به مسئولان آب و برق تذکر دادیم و حتی در شورای بحران استان مطرح شد اما تاکنون هیچ اقدامی عملی صورت نگرفته است.

وی به بیان اینکه کانال‌های حمیدیه امنیت ندارند و برای شنا قابل‌دسترسی هستند، گفت: مسئولان برای درج حفاظ در اطرف رودخانه بحث اعتبارات را بهانه می‌کنند.

فرماندار شهرستان حمیدیه عنوان کرد: تنها کاری که مسئولان آب و برق برای جلوگیری از خطرات و عدم دسترسی آسان به آب رودخانه انجام داده‌اند نصب گارد ریل در اطرف رودخانه است که همه می‌توانند از آن رد شوند و در کانال شنا کنند.

سواری پور بیان کرد: شرکت بهره‌برداری کرخه و شاوور با توجه به کمبود اعتبارات از ما درخواست کرد مناطق پرخطر کانال‌های آب را اولویت‌گذاری کنیم و بر اساس اولویت برای فنس کشی دور کانال اقدام کنند.

وی با تأکید عدم فنس کشی دور کانال جان مردم را به خطر انداخته است، گفت: انتظار می‌رود بدون در نظر گرفتن محدوده پرخطر کانال و اولویت‌ها تمام کانال‌ها فنس کشی شود.

سورای پور بابیان اینکه امسال تعداد 5 نفر از شهروندان به دلیل غرق شدن در کانال جان خود را از دست دادند، عنوان کرد: استخر حمیدیه چندین سال است پی‌ریزی شده اما اداره ورزش و جوانان، اعتبار آن را به شهرستان نمی‌دهد.

وی با انتقاد از عدم پاسخگویی اداره ورزش و جوانان استان گفت: باوجوداینکه برای استخر حمیدیه هزینه شده و فنداسیون آن نصب‌شده اما هیچ اراده‌ای برای تکمیل آن وجود ندارد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار