تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۱۷۳۶۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امدادرسانی به 125 خانوار خوزستانی در پی بارندگی / نجات 9 کوهنورد گرفتار در سیلاب
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از امدادرسانی به 125 خانوار در استان در پی بارش باران خبر داد و گفت: امدادرسانی توسط تیم‌های ارزیاب و امداد و نجات جمعیت هلال احمر در شهرستان‌های لالی و اندیکا ادامه دارد.

علی خدادادی در خصوص مرحله دوم امدادرسانی به مناطق متأثر از بارندگی و سیلاب طی سه روز گذشته، اظهار کرد: طی این مدت بین پنج خانوار آسیب‌دیده به تعداد 25 نفر در مناطق الوار گرمسیری اندیمشک اقلام امدادی توزیع شد.

وی افزود: همچنین به 47 خانوار آسیب‌دیده به تعداد 195 نفر در مناطق دشت میداوود، امامزاده عبدالله، قلعه سروستان و دره زینتی در باغملک امدادرسانی شد. در این عملیات به 25 نفر اسکان اضطراری داده شد. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: همچنین به 14 خانوار به تعداد 70 نفر در منطقه سالند دزفول امدادرسانی شد و 50 نفر اسکان اضطراری یافتند. 

خدادادی گفت: در مناطق رستم‌آباد، سلطان‌آباد، عریض، با ایمان اوریز، با ایمان احمدی، ابوالفارس و پاکجی در رامهرمز به 30 خانوار آسیب‌دیده به تعداد 150 نفر نیز امدادرسانی شد. همچنین به 75 نفر اسکان اضطراری داده شد. 

وی گفت: یک تیم امداد و نجات در سیلاب برای امدادرسانی به پنج خانوار آسیب‌دیده به تعداد 28 نفر به منطقه مُسیّر جنوبی در شادگان اعزام شد و اقلام مورد نیاز نیز بین این آسیب‌دیدگان توزیع شد. همچنین در امدادرسانی به در راه ماندگان و آواربرداری در تونل، در حادثه ریزش تونل کارون چهار، 700 قوطی کنسرو و یک هزار قرص نان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان ادامه داد: همچنین به یک زائو باردار در منطقه شیرین‌بهار که بر اثر بارندگی شدید و طغیان رودخانه و زیر آب رفتن جاده دسترسی به شیرین‌بهار گرفتار شده بود، توسط عوامل امداد پایگاه امداد و نجات تاراز امدادرسانی شد و به مرکز درمانی انتقال یافت.

خدادادی بیان کرد: طی این مدت به 9 کوهنورد که در سیلاب در منطقه نصیرآباد مسجدسلیمان گرفتار شده بودند، امدادرسانی شد و طی یک عملیات دو ساعته نجات یافتند.

وی گفت: همچنین به 24 خانوار آسیب‌دیده به تعداد 120 نفر در مناطق کوی طالقانی، حر، بلان، کوی غدیر و روستای آب باران در آغاجاری امدادرسانی شد و اقلام مورد نیاز بین این افراد توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: امدادرسانی توسط تیم‌های ارزیاب و امداد و نجات جمعیت هلال احمر در شهرستان‌های لالی و اندیکا ادامه دارد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار