تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۱۷۳۷۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون آبرسانی سازمان آب وبرق خوزستان:
پیشرفت فیزیکی پروژه آبرسانی به شادگان ۷۰ درصد است/ تکمیل پروژه تا پایان سال
معاون آبرسانی سازمان آب وبرق خوزستان گفت: پروژه آبرسانی به شهرستان شادگان در حال حاضر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با تامین لوله و شیرآلات، این خط انتقال تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.

صابر علیدادی اظهار کرد: پروژه آبرسانی به شهرستان شادگان در حال حاضر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با تامین لوله و شیرآلات این مسیر این خط انتقال تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.

وی گفت: حدود ۸ کیلومتر از ۲۵ کیلومتر این خط در محدوده‌های شهرهای دارخوین و شادگان واقع شده است که عبور از محدوده شهری دارای صعوبت و حساسیتهای اجرایی زیادی است اما با برنامه ریزی و تلاش شبانه‌روزی عوامل اجرایی احداث خط لوله در این مقاطع کاملا به پایان رسیده است.

معاون آبرسانی سازمان آب وبرق خوزستان بیان کرد: عبور خط انتقال اب از محدوده تالاب شادگان به علل متعدد فنی از جمله مباحث زیست محیطی، ترافیکی، فنی و اجرایی سال‌ها محل اختلاف شرکت‌های مشاورطراح بوده است که همین امر و سایر عللی که ذکر شد سبب این گردید که این پروژه تا سال ۹۵ تقریبا هیچگونه پیشرفت فیزیکی نداشته باشد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های و اقدامات صورت گرفته طی یک سال گذشته در راستای پیشرفت پروژه، عنوان کرد: در حال حاضر از این طرح فقط ۱۰ کیلومتر محدوده تالاب شادگان باقی مانده است که با اتخاذ یک روش جدید دو کیلومتر آن طی روزهای گذشته کار شده و مابقی نیز در حال انجام است.

علیدادی افزود: شبکه آبرسانی به شهر خنافره شادگان نیز با صرف اعتباری در حدود ۶ میلیارد تومان طی ۴ ماه گذشته اصلاح اساسی گردید و کارهای تکمیلی آن تا یک‌ماه آینده انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد: اعتبار پروژه خط انتقال آب ۱۳۰۰ میلیمتری شادگان، حدود ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است که از محل بودجه طرح آبرسانی غدیر تامین شده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار