تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۱۷۳۷۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس هیئت بسکتبال خوزستان:
برگزاری مسابقات المپیاد نوجوانان بسکتبال کشور با حضور 31 استان
رئیس هیئت بسکتبال خوزستان گفت: در رده سنی 12 تا 15 سال یعنی نوجوانان، ما میزبان مسابقات بسکتبال 5 نفره پسران کشور خواهیم بود که از 31 استان کشور به خوزستان می‌آیند و خروجی این رقابت‌ها برای ما بسیار مهم است.

شهرام پرنیاک صبح امروز اظهار کرد: در لیگ برتر امسال باتوجه به اینکه تیم پالایش نفت آبادان زیر نظر هیئت بسکتبال منطقه آزاد فعالیت می‌کند، ما 2 نماینده از خوزستان داریم که تیم‌های پتروشیمی بندرامام و رعد پدافند دزفول هستند.

وی افزود: پتروشیمی که طبق برنامه‌ریزی خوب، ساختار مناسب و بازیکنان و کادرفنی باکیفیتی که دارد، باز هم خود را به‌عنوان یک تیم مدعی مطرح کرده و با 4 پیروزی تا هفته چهارم در صدر جدول قرار دارد.

رئیس هیئت بسکتبال خوزستان گفت: رعد پدافند تیمی کاملاً نظامی است و از نظر مالی شرایط پرداختی خیلی خوبی ندارد، هر چند تعدادی بازیکن بومی را نیز در ترکیب خود دارد اما هنوز نتوانسته پیروزی کسب کند و 4 شکست حاصل کار این تیم بوده است.

وی ادامه داد: حضور رعد پدافند در لیگ از نظر حضور بازیکنان بومی و کسب تجربه آن‌ها خوب بوده اما از نظر کسب نتیجه عملکرد خوبی نداشته‌اند که امیدوارم با استفاده از تعطیلی لیگ در هفته‌های بعد به تیم آماده‌تری تبدیل شوند.

پرنیاک در پاسخ به این پرسش که باتوجه به تعدد علاقه‌مندان بسکتبال در اهواز، تلاشی برای حضور تیمی از اهواز در لیگ برتر صورت گرفته است یا خیر، بیان کرد: تلاش‌های زیادی در این جهت انجام شده اما یک مشکل عمده ما در اهواز عدم استقبال و حضور اسپانسرهای مالی است که تیم‌داری را سخت می‌‌کند. سال‌های گذشته ملی حفاری و شاهین را در لیگ یک داشتیم اما واقعا در حال حاضر شرایط جذب اسپانسر برای بسکتبال، هندبال و والیبال در اهواز سخت شده است.

رئیس هیئت بسکتبال خوزستان درباره برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در کشور و میزبانی خوزستان، گفت: در رده سنی 12 تا 15 سال یعنی نوجوانان، ما میزبان مسابقات بسکتبال 5 نفره پسران کشور خواهیم بود که از 31 استان به خوزستان می‌آیند و مسابقات در 4 شهر اهواز، ماهشهر، شوشتر و امیدیه بین تیم‌های منتخب استان‌ها برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مسابقات از 30 آبان الی 8 آذر سال جاری برگزار می‌شود که فرصت بسیار خوبی است که بسکتبالیست‌های خوزستان خود را نشان دهند و این مسابقات به نوعی به شناخت نفرات تیم ملی برای مسابقات جهانی 2021 کمک می‌کند. 

پرنیاک اظهار کرد: امید زیادی به تیم خوزستان در این رقابت‌ها داریم و امیدواریم خروجی خوبی برای تیم ملی از بچه‌های خوزستانی داشته باشیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار