تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۱۷۳۷۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نیازمند حضور جهادی طلاب در نقاط مختلف خوزستان هستیم
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به این‌که طلاب و روحانیون جزو بدنه بسیج و پایگاه‌ها هستند، گفت: امروز در نقاط مختلف استان خوزستان نیازمند حضور جهادی طلاب هستیم.

سردار سرتیپ حسن شاهوارپور در مراسم عمامه‌گذاری تعدادی از طلاب مدرسه سفیران هدایت ولی‌عصر(عج) اهواز و افتتاح ساختمان جدید مدرسه سطح اظهار داشت: سپاه استان با پشتیبانی از مرکز در ساخت 65 مسجد با همت بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت‌زدایی کمک کرد.

وی با اشاره به مرمت و تعمیر 186 مسجد در سطح استان خوزستان، بیان کرد: به 27 حوزه علمیه جهت مرمت و احداث آنها کمک و مجموعاً 33 میلیارد تومان در بخش زیرساخت‌های فرهنگی هزینه شد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به بخش نرم‌افزاری به عنوان مهم‌ترین موضوع کار گفت: در مساجد و پایگاه‌ها هماهنگی فی‌مابین طلاب یا مبلغین با پایگاه‌های بسیج است که به یکدیگر کمک می‌کنند.

وی با اشاره به این‌که طلاب و روحانیون جزو بدنه بسیج و پایگاه‌ها هستند، خاطرنشان کرد: امروز در نقاط مختلف استان خوزستان نیازمند حضور جهادی طلاب هستیم چراکه دشمنان با استفاده از ابزار فضای مجازی به‌دنبال تشکیک باورهای مردم هستند.

شاهوارپور با اشاره به روحیه جهادی، بسیجی و نگاه رزمندگان در جنگ سخت، ادامه داد: امروزه در جبهه وسیع نبرد در حوزه فرهنگی هستیم و دشمنان در واقع شکست خورده‌اند و حضور طلاب در مدارس نشان از شکست خوردگی دشمنان دارد اما می‌طلبد با حضور آحاد بسیج و مجموعا در این نبرد جانانه مثل همیشه پیروز میدان باشیم.

مراسم عمامه‌گذاری 15 طلبه و افتتاح ساختمان جدید مدرسه سطح 3 سفیران هدایت به متراژ یک هزار و 200 متر زیربنا با حضور آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی‌جزایری، نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و دیگر مسئولان برگزار شد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار