تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۱۷۳۷۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ترمیم آسفالت خیابان‌های بهبهان در انتظار تامین اعتبار
شهروندان بهبهانی از دیرباز تا کنون داشتن یک خیابان بدون چاله را به خود ندیده‌اند.

یکی از المان‌های شهری برخورداری از مبلمان شهری مناسب و زیباست چراکه مردم روزانه ساعات بسیاری را در خانه دوم خود سپری می‌کنند که در صورت فراهم‌نبودن امکانات اولیه شهری مشکلات متعددی را متحمل می‌شوند.

شهرستان بهبهان علی‌رغم این‌که نام شهر را یدک می‌کشد به روستای بزرگی شباهت دارد چراکه با وجود رشد سریع جمعیت و بالا رفتن انتظارات عمومی از دستگاه‌های اجرایی و خدماتی تاکنون از قطار پیشرفت و توسعه پایدار با برنامه‌ مناسب و مهندسی شده عقب مانده و عمده دلیل این عقب ماندگی‌ها عدم کاربلدی مدیران است.

 پس از گذشت سالیان دراز و دیدن وعده‌های رنگارنگ و دهان پر کن می‌توان ادعا کرد که یک خیابان بی نقص و سالم ندارد و هر روزه شهروندان آن از کنده‌کاری‌ها و رشد قارچ گونه چاله‌ها معترضند.

پای حرف مردم

شهروندان بسیاری در اعتراض به کنده کاری‌های اخیر و عدم آسفالت‌سازی پس از اتمام کار شکایات داشته و صدای خود را به رسانه داخلی و کشوری رسانده‌اند.

یکی از کاسبان میدان مراحل در خصوص کنده کاری‌های بی پایان اظهار داشت: چندی است به بهانه تعمیر و نوسازی شبکه آب و فاضلاب این خیابان شخم زده شد و چند روز منجر به تعطیلی محل کسب ما شده است. پس از اتمام کار به خیال خودمان معتقد بودیم بزودی این کنده‌کاری‌ها پر می‌شوند که اشتباه می‌کردیم و چاله‌ها به حال خود رها شدند.

این کاسب عنوان کرد: اگر به آسفالت میدان بیدبلند تا چهار راه مراحل نگاه کنید متوجه وخامت وضعیت آسفالت خیابان‌های ما می‌شوید.

یک کاسب صنعتی در شهرک صنعتی بهبهان در تماس با خبرنگار تسنیم با اشاره به نهضت آسفالت گفت: مدتی از نهضت آسفالت حرف بود و مانور‌های زیادی روی آن داده شد که متاسفانه پس از یک لاین آسفالت کار به اتمام رسید. در حال حاضر شهرک صنعتی یک لاین آسفالت شده که بعضی از نقاط آن هم موج شدیدی دارد و چاله‌ها در وسط خیابان خودنمایی می‌کنند.

شهردار در شورا پاسخگوی وضعیت چاله‌ها شد

چندی پیش شورای شهر بهبهان با دعوت از شهردار بهبهان برای پاسخگویی به تذکرات شورا از حمید ورزشی در مورد وضعیت چاله‌ها در خیابان و عدم آسفالت مناسب پاسخ خواستند.

شهردار بهبهان در پاسخ به تذکر شورا در مورد وضعیت چاله‌ها تصریح کرد: در برنامه داریم پس از باران مقداری قیر خریداری کنیم البته 20 تن قیر در حاضر موجود داریم که به زودی دست به کار می‌شویم.

برنامه کارآمد شرط سر و سامان دادن به مدیریت شهری

فقدان برنامه کارآمد آفت مدیریت شهری است که می‌تواند یک شهر را به روستایی بزرگ تبدیل کند و روز به روز زشتی چهره شهر را به رخ بکشاند. اعضا شورای شهر باید به دور از هر گونه نگاه سیاسی از شهردار برنامه جامع با زمان بندی بخواهند که در گام اول نارضایتی مردم را کاهش دهند.

در صورت رخ دادن اتفاق ناگواری حتی برای یک شهروند بر اثر برخورد با چاله‌ها به علت عدم پرکردن به موقع آن خواهیم دید هزینه جبران خسارات بیش از خریداری کردن دو سرویس قیر است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار