تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۱۷۳۷۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بارندگی طرح آبرسانی به روستاهای مسیر شلمچه را متوقف کرد
 مدیر امور آب و فاضلاب روستایی خرمشهر گفت: بارندگی اخیرعملیات اجرایی پروژه اتصال شبکه توزیع آب روستاهای مسیر شلمچه را متوقف کرد.

حسین عسکری مجد یکشنبه آغاز عملیات اتصال شبکه توزیع آب روستاهای مسیر شلمچه را یادآور شد و گفت: طبق وعده داده شده عملیات اجرایی اتصال شبکه توزیع آب روستاهای مسیر شلمچه به طول 2.5 کیلومتر و اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال شامل روستاهای جدیده، دربند غربی، سرحانیه و سوره به شبکه پمپاژ ایستگاه تقویت فشار شلمچه از هفته گذشته آغاز شده است. 

وی علت توقف پروژه اجرایی اتصال شبکه توزیع آب روستاها را بارندگی های مکرر بیان کرد و گفت: سست بودن زمین و ریزش کانال جای گذاری لوله موجب شد تا این طرح تا پایان سامانه بارشی موقتا متوقف و پس از آن مجددا عملیات اتصال شبکه توزیع آب از سرگرفته خواهد شد.

عسکری مجد با بیان اینکه در صورت مساعد بودن هوا به مدت 10 روز عملیات اجرایی این پروژه به اتمام می رسد، گفت: با اجرای این پروژه 2 هزار و 721 خانوار از آب آشامیدنی سالم بهره مند می شوند.

وی محل تامین آب این روستاها را طرح آب غدیر بیان کرد و گفت: با بهره برداری از این پروژه 2هزار و 400 مترمکعب در شبانه روز در شبکه توزیع این روستاها پمپاژ می شود.

آبادان و خرمشهر در اواخر هفته گذشته شاهد بارندگی قابل توجه بودند.

11 روستا در مسیر شلمچه با جمعیت 12 هزار و 404 نفر در قالب سه هزار و 493 خانوار و 2هزار و 681 مشترک آب وجود دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار