تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۱۷۳۷۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون سیاسی فرمانداری جلسه را به نشانه اعتراض ترک کرد
انتقاد شدید اعضاء شورای شهر به شرکت نفت و گاز اروندان و بندر خرمشهر
نشست شورای شهر خرمشهر با موضوع عقیم سازی سگ‌های ولگرد با حاشیه‌های روبه‌رو شد و در نهایت بی نتیجه ماند.

ظهر امروز جلسه شورای شهر شهرستان با موضوع رسیدگی به وضعیت پروژه زنده‌گیری و عقیم‌سازی سگ‌های ولگرد با حضور ساعدی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری خرمشهر، دارابی شهردار خرمشهر، نمایندگان سازمان منطقه آزاد اروند، شرکت نفت و گاز اروندان و بندر و دریانوردی خرمشهر در صحن شورای شهر خرمشهر برگزار شد.

عزیز ساعدی در ابتدای این نشست با مهم دانستن پروژه کنترل وضعیت سگ‌های ولگرد، اظهار کرد: طرح زنده گیری و عقیم‌سازی سگ‌های ولگرد در نشست شورای سلامت خرمشهر به مرکزیت شهرداری خرمشهر و با همکاری دیگر سازمان‌ها تصویب شد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری خرمشهر افزود: بر همین اساس در شورای سلامت مصوب شد که شهرداری خرمشهر و سازمان منطقه آزاد اروند مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان و شرکت نفت و گاز اروندان و بندر و دریانوردی خرمشهر مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان برای پروژه زنده گیری و عقیم‌سازی سگ‌های ولگرد هزینه کنند.

وی خبر داد: سازمان منطقه آزاد اروند آماده ارائه سهم خود برای اجرای طرح زندن‌گیری و عقیم‌سازی سگ‌های ولگرد است.

چگنی در این جلسه، اظهار کرد: از سال گذشته شرکت نفت و گاز اروندان ما را برای انجام کارهای اجتماعی در شهر نهی کرده و برای ما این امر غیرقانونی است.

نماینده شرکت نفت و گاز اروندان افزود: تخصیص اعتبار برای این طرح منع قانونی دارد، دیوان محاسبات نیز شرکت را منع کرده است!

فرحانی نماینده بندر و دریانوردی خرمشهر نیز در این جلسه، عنوان کرد: صحبتی که با مدیرکل بندروکشتیرانی خرمشهر داشتیم ایشان اعلام کردند اعتباری برای کمک به طرح زنده‌گیری سگ‌های ولگرد که مصوبه شورای‌سلامت شهرستان است نداریم!

اظهارات نمایندگان شرکت نفت و گاز اروندان و سازمان بندر و دریانوردی خرمشهر با واکنش تند سه عضو شورای شهر خرمشهر روبه‌رو شد، امیرسامری، محمدجواد بچاری و موسی مطوری‌جزیره همچنین نسبت به عدم حضور سلطان‌ کمالی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان و محمد محسنی مدیرکل بندر خرمشهر معترض شدند.

پس از اظهارات تند و اعتراض‌آمیز سه عضو شورای شهر خرمشهر، عزیز ساعدی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری خرمشهر به همراه نمایندگان شرکت نفت و گاز اروندان و بندر خرمشهر جلسه شورای شهر خرمشهر را ترک کردند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار