تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵
کد خبر: ۱۷۳۷۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تردد خطرناک دانش‌آموزان عنافچه با قایق / 12 هزار نفر منتظر تحقق وعده استاندار
پل شناور غدیر که راه ارتباطی دهستان عنافچه به ملاثانی است، پس از هر بارندگی تا مدت‌ها به زیر آب می‌رود و تردد 31 روستا با جمعیتی بالغ بر 12 هزار نفر را مختل می‌کند.
تردد خطرناک دانش‌آموزان عنافچه با قایق / 12 هزار نفر منتظر تحقق وعده استاندار
  پل شناور غدیر که راه ارتباطی دهستان عنافچه با ملاثانی و مناطق دیگر است، در بارندگی‌های اخیر به علت بالا آمدن سطح آب رودخانه به زیر آب رفته و تردد ساکنان منطقه را مختل کرد.
این پل شناور که توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران بر روی رودخانه کارون نصب شده است، هر بار پس از بارش باران تا مدت‌ها بعد از آن به زیر آب می‌رود و ساکنان منطقه و به‌ویژه دانش‌آموزان و معلمان مجبور می‌شوند از قایق‌های محلی غیر استاندارد برای جابه‌جایی استفاده کنند.

مسؤولان و از جمله استاندار خوزستان در سال‌های اخیر برای حل این مشکل وعده احداث یک پل ثابت را داده‌اند که تاکنون در حد حرف باقی مانده و به رویای مردم شهرستان باوی و به ویژه دهستان عنافچه تبدیل شده است.

همچنین حیدر کاظمی فرماندار سابق باوی در سال گذشته از تخصیص 240 میلیارد ریال برای احداث پل ارتباطی دهستان عنافچه به ملاثانی خبر داد بود اما بررسی‌ها نشان می‌دهند هنوز ساخت این پل در مرحله تامین اعتبار متوقف شده است.

 احداث یک پل ثابت از اهمیت ویژه‌ای در رونق اقتصادی و تردد مردم باوی و به‌ویژه دهستان عنافچه با 31 روستا و جمعیتی حدود 12 هزار نفر دارد.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار