تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۱۷۳۸۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیشکسوت استان مطرح کرد:
از دو سال بلاتکلیفی تنیس‌روی‌میز خوزستان تا سنگ‌اندازی فدراسیون
از دو سال بلاتکلیفی تنیس‌روی‌میز خوزستان تا سنگ‌اندازی فدراسیونپیشکسوت تنیس‌روی‌میز خوزستان با گله‌مندی نسبت به عدم برگزاری مجمع رییس هیات استان و بلاتکلیفی دو ساله این رشته، گفت: به نظر من هم اداره‌کل ورزش خوزستان که در برگزاری مجمع قوی عمل نکرد و هم فدراسیون که در این مسیر سنگ‌اندازی دارد، در بلاتکلیفی تنیس‌روی‌میز خوزستان و شرایط بد موجود مقصر هستند. 

رسول جابری با گله‌مندی از وضعیت تنیس‌روی‌میز خوزستان که نزدیک به دو سال است به صورت سرپرست اداره می‌شود، اظهارکرد: نسبت به این موضوع به شدت ناراحت و گله‌مند هستیم. دو سال است که تنیس‌روی‌میز خوزستان در بلاتکلیفی به سر می‌برد و به نظرم در این مدت اداره‌کل ورزش استان در برگزاری مجمع انتخاب رییس هیات قوی عمل نکرد و اجازه داد به روند برگزاری مجمع زمان بخورد که فدراسیون نیز از این زمان به سود خود استفاده و بخش‌نامه‌هایی را صادر کرد که به ضرر برخی کاندیدا شد و از شرکت در انتخابات منع شدند.

وی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، سه بار برای برگزاری مجمع فراخوان زد و زمانی که فدراسیون دید نفر مورد نظر آن‌ها جزو کاندیدا نیست، سنگ‌اندازی کرد. به نظر من در مجموع هم اداره‌کل ورزش خوزستان که در برگزاری مجمع قوی عمل نکرد و هم فدراسیون که در این مسیر سنگ‌اندازی دارد، در بلاتکلیفی تنیس‌روی‌میز خوزستان و شرایط بد موجود مقصر هستند.

قهرمان سه دوره مسابقات پیشکسوتان تنیس‌روی‌میز کشور عنوان کرد: معمولا فدراسیون‌ها نفر مورد نظر خود را به عنوان رییس می‌خواهند و اداره‌‌کل ورزش و جوانان نیز به دنبال نفری است که در همین خوزستان زندگی کند و با شرایط آشنا باشد. در حال حاضر نیز اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان نمی‌تواند کاری انجام دهد و منتظر است که فدراسیون برای آن‌ها تصمیم بگیرد که این باعث دلخوری پیشکسوتان و بازیکنان این رشته شده است.

وی گفت: در حال حاضر نیز مراحل لازم برای برگزاری مجمع پیش رفته و کاندیدا آماده حضور در مجمع هستند و اداره‌کل ورزش خوزستان آماده برگزاری مجمع است ولی فدراسیون با توجه به این‌که گزینه‌اش جزو کاندیدا نیست، روز گذشته اعلام کرد که مجددا آن هم برای سومین بار برای هیات تنیس‌روی‌میز خوزستان، سرپرست گذاشته شود که بعد دوباره فراخوان زده شود تا همین سرپرستی که انتخاب کرده‌اند، بتواند به عنوان کاندیدا در مجمع شرکت کند که به نظر می‌رسد همین سرپرست نفر مورد نظر فدراسیون برای ریاست هیات تنیس‌روی‌میز خوزستان است.

جابری با بیان این‌که مسوولان نباید پیشکسوتان را بیرون از گود ببینند و باید از آن‌ها در تصمیم گیری‌ها و کمک به این رشته استفاده کنند، عنوان کرد: متاسفانه هیات تنیس‌روی‌میز قبلی نیز ضعیف کار کرد و عملکرد ضعیف‌شان بر روند بد فعلی تاثیرگذار بوده است. آن زمان اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان به این موضوع توجهی نداشت و حای خود من بارها اعلام کردم که این هیات ضعیف کار می‌کند و این جایگاه، شایسته خوزستان نیست.

وی خاطرنشان‌کرد: یکی از مهمترین ضرباتی که در این مدت بر پیکره تنیس‌روی‌میز خوزستان وارد شد، بی‌انگیزگی بازیکنان استان است. در خوزستان بازیکنان بسیار خوبی داریم ولی با اتفاقاتی که در دو سال اخیر رخ داده است، این بازیکنان با بی‌انگیزگی از روند خوب گذشته خود نیز فاصله گرفته‌اند. اکنون هم برای قرار گرفتن آن‌ها در مسیر خوب گذشته باید کار بسیاری صورت بگیرد زیرا بسیار عقب افتاده‌ایم و کار سخت شده است.

دارنده نشان برنز مسابقات بین‌المللی تنیس‌روی‌میز گس اوپن عمان افزود: اکنون هم باید نفراتی روی کار بیایند که بتوانند برای این رشته هزینه کنند و انگیزه لازم را به بازیکنان برگردانند. انتظار ما این است در راستای برگزاری انتخاب رییس هیات تنیس‌روی‌میز خوزستان آن‌چه حق است، صورت بگیرد، نه این‌که به واسطه رایزنی‌ها فردی روی کار بیاید که اصلا به درد این رشته نخورد. حرف‌هایی که من و دیگر پیشکسوتان می‌زنیم، تنها از روی دلسوزی است زیرا ما خوب می‌دانیم که چه به سر تنیس‌روی‌میز خوزستان آمده است و دل‌مان می‌سوزد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار