تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۱۷۳۸۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تنش کارگری پتروشیمی مسجدسلیمان را تعطیل کرد
سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان گفت: مجتمع پتروشیمی این شهرستان به دلیل تنش کارگری بین یک کارگر ایرانی و سرکارگر چینی روز دوشنبه تعطیل شد.

اردوان قنبری روز دوشنبه با رد برخی شایعات مبنی بر درگیری تعداد زیادی از کارگران چینی و ایرانی در پتروشیمی مسجدسلیمان، بیان کرد: دیروز یکشنبه در پی تذکر سرکار گر چینی مبنی بر رعایت اصول ایمنی در هنگام کار به یک جوشکار ایرانی، یک درگیری فیزیکی مختصر به وجود آمد.

وی ادامه داد: این درگیری منجر به شکستن سر فرد ایرانی شد که مراحل درمانی وی به صورت سرپایی انجام و مرخص شد.

سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان با اشاره به اینکه در خصوص این حادثه برخی مشغول فضاسازی هستند، گفت: این حادثه به منظور تذکر انضباطی و رعایت موارد ایمنی در هنگام کار بوده است اما در هر صورت موضوع باید از طریق دادستانی پیگیری شود.

قنبری با اشاره به اینکه امروز صبح تعدادی از کارگران ایرانی پتروشیمی مسجد سلیمان با تاثیر از این فضاسازی ها در مقابل محل کار خود تجمع کردند، افزود: این تجمع مانع ورود کارکنان چینی به داخل کارگاه شد که در نهایت پتروشیمی اعلام تعطیلی کرد.

وی ادامه داد: همچنین به دلیل ایجاد این تنش در محل کار، سرکارگر چینی از سوی پیمانکاران این کشور که مسئولیت بخشی از ساخت و اجرای پروژه پتروشیمی مسجدسلیمان را بر عهده دارند، اخراج شد.

گفتنی است، مجتمع پتروشیمی مسجد سلیمان در زمینی به مساحت 400 هکتار و در منطقه زیلایی مسجد سلیمان، در 130 کیلومتری شمال شرقی اهواز، 30 کیلومتری شمال غربی شهر مسجد سلیمان مجاور جاده لالی(منطقه هفت شهیدان) و 11.5 کیلومتری جنوب رودخانه کارون قرار دارد.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مسجدسلیمانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
0
0
توی همه محیطهای کاری پیش میاد . چیز مهمی نیست
م ر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
0
0
ولی اخبار مردمی خیلی متفاوته
:
:
:
آخرین اخبار