تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۱۷۳۹۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ایزدی: محمدطاها قهرمان قلب هاست
ملی‌پوش پاراوزنه‌برداری مدالش را به کودک شهید حادثه تروریستی اهواز اهدا کرد
ملی‌پوش تیم پاراوزنه‌برداری مدال طلای خود را به کودک شهید حادثه تروریستی اهواز اهدا کرد.

ملی‌پوش جوان تیم وزنه‌برداری جانبازان و معلولین در حاشیه رقابت‌های کشتی قهرمانی کشور که در شهرستان قصرشیرین برگزار شد مدال طلای خود در مسابقات پاراوزنه‌برداری آسیا و اقیانوسیه ۲۰۱۸ را به خانواده شهید محمد‌طاها اقدامی، کودکی که در حمله تروریستی اخیر در اهواز به شهادت رسید تقدیم کرد.

علیرضا ایزدی، وزنه‌بردار دارای معلولیت کرمانشاهی، با تقدیم مدال پاراوزنه‌برداری آسیا و اقیانوسیه به خانواده این شهید گفت: مدال طلای من، صرفا نشان قهرمانی در رقابت‌های پاراوزنه‌برداری آسیا و اقیانوسیه ۲۰۱۸ ژاپن بود، اما محمدطاها اقدامی قهرمان قلب‌ها شد و خواهد بود.

وی افزود: چند روز بعد از بازگشتم از رقابت‌های قهرمانی آسیا-اقیانوسیه ژاپن، شاهد صحنه‌های دردناک آن حادثه بی‌رحمانه در اهواز بودم و تصویر کودک 4 ساله‌ای که بی‌گناه و بی‌رحمانه به شهادت رسید از ذهنم پاک نمی‌شد، بنابراین تصمیم گرفتم به خانواده این شهید ادای احترام کنم تا شاید با این کار اندکی غم بزرگ آنها را تسکین دهم.

ملی‌پوش جوان و با آتیه تیم پاراوزنه‌برداری خاطرنشان کرد: این کار پیامی هم برای دنیا داشت که بدانند ایرانی‌ها همیشه با قدرت و عشق در کنار هم هستند و هر چه مشکلات بیشتر شود پیوند عاطفی بین مردم و نظام جمهوری اسلامی قوی‌تر و ناگسستنی‌تر خواهد شد. تمام تلاشم را برای ادامه راهم در وزنه‌برداری و بالا بردن پرچم کشورم در میادین جهانی و پارالمپیک خواهم کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار