تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۱۷۳۹۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خشکسالی موجب نابودی 3 میلیون نخل خرما در آبادان شد
معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت: خشکسالی تابستان امسال و نرسیدن آب به نخیلات موجب نابودی سه میلیون نخل خرما و نیز مزارع کشاورزی آبادان شد و این مهم می‌طلبد تا همه دستگاه‌های خدمت رسان با کمک دولت توجه خاصی برای جبران این خسارات داشته باشند.

سید زین العابدین موسوی روز سه‌شنبه در گردهمایی سراسری ائمه جمعه خوزستان در آبادان بیان کرد: مردم مرزدار و مرزنشین آبادان به ‌واسطه انقلابی بودن، با وجود مشکل بی‌آبی در منطقه ماندند و مشکلات را به تن خریدند.

وی گفت: پس از جنگ تحمیلی دولت‌های مختلف هزینه‌ها و اعتبارات خاص و ویژه‌ای برای بازسازی منطقه هزینه کردند ولی هنوز آبادان دارای مشکلات گسترده و ویژه‌ای است.

موسوی ادامه داد: متاسفانه دستگاه های فرهنگی نیز در شهرستان آبادان به‌خوبی وظیفه خود را انجام نداده‌ و این امر نیازمند بازنگری در برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌های مختلف است.

امام‌جمعه آبادان نیز در این آیین با تشکر از عشایر به‌عنوان مرزداران منطقه گفت: عشایر منطقه هفت ماه آب آشامیدنی و کشاورزی نداشتند ولی اجازه ندادند دشمن از کمبودها و کاستی‌های آنها بهره‌برداری سیاسی کند.

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی پور افزود:نیاز است تا مسئولان امر توجه ویژه و خاص به رفع مشکلات روستاییان و مناطق محروم آبادان منطقه داشته باشند.

در این آیین نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز و نیز ائمه جمعه سراسر خوزستان حضور داشتند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار