تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲
کد خبر: ۱۷۴۱۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های خوزستان:
کار سازندگان صنعت‌نفت‌وحفاری در تولید،فعالیت‌بسیجی‌است
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های خوزستان با بیان اینکه همه مسئولان راه های دور زدن تحریم ها را آموخته اند، گفت: شیوه هایی را به کار خواهیم گرفت تا تحریم های ظالمانه آمریکا را دور بزنیم.

رحیم جلیلی روز یکشنبه 4 آذرماه در آیین اختتامیه دهمین نمایشگاه ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت و حفاری خوزستان اظهار کرد: کاری که سازندگان صنعت نفت و حفاری در حوزه تولید انجام می دهند، یک فعالیت و فرهنگ بسیجی برای کشور است. 

وی با بیان اینکه در حال حاضر در شرایط تحریم های ظالمانه آمریکا قرار داریم، افزود: امسال به نام سال حمایت از کالای ایرانی نام گذاری شده است و بر این اساس می توانیم با تلاش و گام برداشتن در این زمینه از تحریم ها عبور کنیم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های خوزستان تصریح کرد: ما ۴۰ سال است که در کشور تحریم هستیم و این تحریم ها به یک ماه و ده روز گذشته باز نمی گردند. همه مسئولان راه های دور زدن تحریم ها را آموخته اند و شیوه هایی را به کار خواهیم گرفت تا تحریم های ظالمانه آمریکا را دور بزنیم.

جلیلی با بیان اینکه در گذشته حتی اجازه ساخت پیچ و مهره به ما داده نمی شد، عنوان کرد: در حال حاضر شرکت های بسیار توانمندی در کشور در حوزه ساخت داخل صنایع نفت و حفاری داریم که در راستای خودکفایی گام های اساسی برداشته اند و فعالیت آنها نشان از امید در کشور است.

وی با بیان اینکه نیاز است در این شرایط تحریم، میان دولت و مردم وحدت وجود داشته باشد، ادامه داد: ۴۰ سال پیش هرگز نمی توانستیم نمایشگاهی مانند نمایشگاه امروز در استان خوزستان داشته باشیم که همه اقلام عرضه شده در آن ساخت داخل باشد. 

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های خوزستان خاطرنشان کرد: با حفظ وحدت میان بخش های مختلف کشور قطعا تحریم های کشور آمریکا روی ما اثرگذار نخواهد بود و به راحتی از آنها عبور خواهیم کرد.

جلیلی اظهار کرد: در نمایشگاه امسال از پنج کتاب تخصصی و فنی رونمایی شد. همچنین از هشت قلم کالای کاربردی و راهبردی ساخت داخل نیز در نمایشگاه امسال رونمایی شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار