تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۱۷۴۳۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ریزش آسفالت و سقوط اتوبوس در گودال ایجاد شده در منطقه معین زاده اهواز
به دنبال نشست آسفالت و سقوط اتوبوس در گودالی عمیق در کوی‌معین زاده، علت این حادثه را از مسولین جویا شدیم.

حسن طرفی صبح امروز در رابطه با نشست آسفالت و سقوط یک دستگاه اتوبوس در گودالی عمیق در منطقه معین‌زاده، اظهار کرد: با توجه به اینکه خط دفع آب‌وفاضلاب در این مسیر است، یکی از لوله‌ها فرسوده شده و همچنین سرریز فاضلاب و ماندن آب باران در روزهای گذشته سبب سست شدن آسفالت در این منطقه شده و عبور و مرور ممتد در این مسیر سبب ریزش آسفالت شده است.

وی افزود: عوامل آبفا و شهرداری در حال حاضر در موقعیت هستند و قرار بر این شده است که لوله‌ پلی‌اتیلن 400 که استحکام بیشتری دارد را نصب کنند و امیدواری در بازه زمانی 2الی3ساعته این مشکل رفع خواهد شد.

معاون شهردار منطقه 4 اهواز با اشاره به فرسودگی لوله، عنوان کرد: لوله فاضلاب بسیار فرسوده بوده و شکسته است و با فشاری که از تردد ماشین‌آلات به وجود آمد این اتفاق ریزش حاصل شد، هرچند که در لحظات اولیه حادثه عوامل شهرداری را مستقر کردیم و با تهیه  جرثقیل، ایمن‌سازی محیط را فراهم کردیم.

معاون خدمات‌شهری شهرداری منطقه4، افزود: این حادثه هیچ تلفاتی درپی نداشت و حتی به خود وسیله‌نقلیه نیز خسارت آنچنانی وارد نشد. درحال حاضر نیز، محیط با نوارخطر ایمن‌سازی شده است تا عوامل آب‌وفاضلاب تا فاصله50متری را حفاری کنند و لوله‌های 400پلی اتیلن که مقاوم‌تر هستند را بگذارند.

روزهای گذشته نیز ریزش آسفالت در این منطقه سبب زمین گیر شدن یک پیکان وانت شده بود.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دادرس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
0
0
منطقه معين زاده اهواز مگر چند ساله تاسيس شده كه لوله فاضيلاب پوسيده باشد.
بعد هم مكر تردد زيادش بيشتر از يك اتوبان است .
واقعا كه نمي گن زير سازي جاده مشكل داشته
من بودن گردن پيمانكار را مي زدم .
:
:
:
آخرین اخبار