تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۱۷۴۴۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با توليد و تامین 4 ميليون و 300 هزار لیتر آب مقطر مورد نیاز شستشوی مقره ها و تجهیزات شبکه برق
مشاركت فعال نيروگاه رامين در كاهش اثرات گرد وخاك بر شبكه برق استان خوزستان
خوزنیوز: ناصر محمدي مديرعامل نيروگاه رامين با اعلام اين خبر گفت: اين نيروگاه ضمن تلاش جدی و تمرکز بر توليد پايدار انرژي برق توانست طي سالهاي اخير اقدام به توليد و تحویل بيش از 4 ميليون و 300 هزار ليتر آب مقطر مورد نياز شركتهاي برق منطقه اي و توزيع برق استان بمنظور شستشوي مقره ها ، ترانسها و ساير تجهيزات شبكه برق خوزستان نمايد. 

وي گفت : یکی از چالش های جدی صنعت برق در این استان طي سالهاي اخير ، بروز پدیده گرد و خاک و چالش‌های ناشی از آن برتجهیزات شبکه برق استان است که این موضوع باعث خاموشي هاي ناخواسته و اختلال در فرآيند تامين برق مورد نياز مردم شده است . 

محمدي افزود : نيروگاه رامين بعنوان بزرگترين نيروگاه بخاري كشور و تامين كننده اصلي برق استان خوزستان ضمن تمركز بر توليد مستمر اين انرژي حياتي ، از تمام ظرفيت ها و پتانسيل فنی خود بمنظور توسعه تعاملات با ساير شركتها و سازمانهاي ذي ربط بمنظور كاهش اثرات گرد و خاك بر تجهيزات شبكه و رفع اين چالش منطقه اي استفاده خواهيم كرد.

وي با اشاره به نياز مبرم اين نيروگاه به آب مقطر كافي بمنظور توليد انرژي برق ، ميزان آب مقطر توليدي اين نيروگاه بمنظور شستشوي تجهيزات شبكه برق استان خوزستان در 8 ماهه سال جاري را حدود 300 هزار ليتر عنوان نمود.

وی در ادامه اظهار داشت: آب مقطر تولیدی در نیروگاه رامین به لحاظ کیفیت بالا و خاصیت نارسانا بودن آن باعث گردید تا سرویس و شستشوی تجهیزات برقی و مسیرهای انتقال این انرژی در شرایط در مدار بودن انجام گردد که این درمدار بودن تجهیزات باعث حذف خاموشی های گسترده خواهد شد.

شايان ذكر است نيروگاه رامين اهواز با 6 واحد توليدي و با مجموع 1850 مگاوات ساعت بزرگترين نيروگاه بخاري كشور و تامين كننده حدود 40 درصد برق مورد نياز استان خوزستان است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
0
0
چه فایده ای داشته چون نیروگاه نتوانسته با مدیریت جدید مشکل حقوق و بیمه تامین اجتماعی و بیمه درمان و وام رفاه و سایر مشکلات پرسنل را حل کند
:
:
:
آخرین اخبار