تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸
کد خبر: ۱۷۴۵۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کارکنان شهرداری آبژدان اندیکا 9 ماه حقوق نگرفتند
کارگران و کارکنان شهرداری آبژدان اندیکا حدود 9ماه حقوق نگرفته اند، از این رو یکشنبه برای دومین روز متوالی در مقابل این شهرداری تجمع کردند.

شهردار آبژدان اندیکا ضمن تایید این خبر اظهار داشت: از زمان مصوبه مجلس و تقسیم ارزش افزوده براساس جمعیت شهرها ، برخی از شهرداری های کوچک از جمله آبژدان با کاهش چشمگیر اعتبار ارزش افزوده مواجه شده اند.

شهرام ورناصری افزود: تاکنون بیش از 20 بار با مسئولان مربوطه برای حل این مشکل نامه نگاری شده و پیگیریهای زیادی نیز از طریق استانداری خوزستان در حال انجام است.

وی ادامه داد: شهرداری آبژدان 55نفر نیرو دارد که ماهانه حدود 300میلیون ریال برای بیمه این کارکنان پرداخت می شود در صورتی که مبلغ ارزش افزوده دریافتی ماهانه ما ، کمتر از این مبلغ است.

شهردارآبژدان با اشاره به بدهی های این شهرداری افزود : حدود 35میلیارد ریال بدهی ازدوره گذشته روی دوش این شهرداری باقی مانده و باعث شده تا مشکلاتی برای این شهرداری به ارث برسد.

وی گفت : از زمان تصدی بنده پیگیری های زیادی برای پرداخت مطالبات کارکنان انجام شده اما هنوز به نقطه مطلوب نرسیده ایم .

شهر آبژدان یکی از شهرهای شهرستان اندیکا محسوب می شود که در بخش آبژدان قرار دارد، این بخش با جمعیتی بیش از 23هزار نفر از بخش های تابعه شهرستان اندیکا محسوب می شود.
اندیکا با سه بخش مرکزی، چلو و آبژدان درشمال شرق خوزستان قرار دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار