تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰
کد خبر: ۱۷۴۵۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
زمینه استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در هندیجان فراهم شد
فرماندار هندیجان گفت: زمینه استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در این شهرستان با تامین ساختمان اداری آن، فراهم شد.

ثبت اسناد واملاک از جمله اداراتی است که در چند سال اخیر پیگیری برای استقرار آن در شهرستان هندیجان جریان داشته است.در جلسه شورای اداری آذر 94 مدیرکل وقت ثبت اسناد و املاک خوزستان با بیان اینکه چارت سازمانی و نیروهای اداری هندیجان جذب شده از آمادگی برای استقرار این اداره در صورت تعیین مکان مناسب در این شهرستان خبر داده بود.

شهرداری هندیجان در دوره چهارم شورای اسلامی شهر اقدام به اجاره ملکی به مدت دو سال برای استقرار این اداره در شهرستان کرد که مورد موافقت اداره کل ثبت اسناد قرار نگرفت.

از حدود یکسال پیش تلاش برای استقرار این اداره برای تحویل یک طبقه ساختمانی نوساز که متعلق به اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی خوزستان بود آغاز و در نهایت اداره کل ثبت اسناد و املاک خوزستان پیش نیاز استقرار اداره در شهرستان هندیجان را تحویل کل ساختمان بیان کرد.

فرماندار هندیجان روز یکشنبه در حاشیه جلسه ای که با حضور معاونان اداره کل ثبت اسناد و املاک و اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی خوزستان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد به خبرنگار ایرنا گفت: این ساختمان اداری با تفاهم نامه ای که بین دو اداره کل بسته شده به ثبت اسناد تحویل داده شد.

کورش مودت افزود:برخی وسایل مورد نیاز برای تجهیز این اداره نیز توسط ادارات شهرستان تامین خواهد شد و پیش بینی می شود به زودی این اداره در هندیجان استقرار یابد.

وی ادامه داد: وجود اداره ثبت اسناد و املاک یک ضرورت و مطالبه مردمی در این شهرستان است و پیگیری زیادی از سوی مسئولان برای استقرار آن انجام شده است.

شهرستان هندیجان در جنوب خوزستان قرار گرفته و یکی از بنادر مهم تجاری و صیادی استان است.

هندیجان در سال 1382 با جدا شدن از ماهشهر به شهرستان ارتقا یافت.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار