تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲
کد خبر: ۱۷۴۵۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اهواز میزبان مسابقات بین المللی کاراته شد
رییس سبک سوکیوکوشین کاراته کشور گفت: اهواز میزبان پنجمین دوره رقابت های بین المللی سبک سوکیوکوشین کاراته جهان شد.

وحید بهرمان بیان کرد: پنجمین دوره مسابقات بین المللی سبک سوکیوکوشین کاراته با حضور 15 تیم خارجی و نمایندگان ایران به میزبانی اهواز برگزار می شود.

وی افزود: این رقابت ها از روز هشتم اسفند امسال در سالن مسابقات شهرک نفت اهواز آغاز و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

وی به برگزاری این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان اشاره کرد و بیان کرد: این رقابت ها در دو بخش کاتا و کمیته و با حضور هانشی اویوشی از بزرگان کاراته و رییس سازمان جهانی سوکیوکوشین کاراته و برادران ناهایا و ناهاتا 2 کاراته کای سرشناس ژاپنی برگزار می شود.

بهرمان با اشاره به برگزاری این مسابقات در رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان گفت: کاراته کاهایی از کشورهای روسیه، مصر، ترکیه، عراق، پاکستان، هلند، امارات، افغانستان، لبنان، آذربایجان، زیمباوه، برزیل، ژاپن، کویت، عراق و ایران در این مسابقات با یکدیگر پیکار می کنند.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر تیم ملی ایران تیم های ملی حفاری، مناطق نفتخیز جنوب و منطقه آزاد اروند به عنوان نمایندگان ایران در این رقابت ها حضور دارند ادامه داد: حضور کاراته کاهای مطرحی از کشورهای ژاپن، برزیل، زیمباوه و ایران به زیبایی این رقابت ها اضافه می کند.

رییس سبک سوکیوکوشین کاراته کشور با اشاره به اینکه روز ابتدایی این مسابقات به بخش بانوان اختصاص دارد افزود: این رقابت ها در بخش بانوان با حضور کشورهای پاکستان، افغانستان، زیمباوه، روسیه، کردستان عراق و ایران برگزار می شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار