تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۱۷۴۵۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با هدف تقویت فعالیت های حوزه پایداری؛
هم اندیشی استان های درگیر جنگ به میزبانی خوزستان برگزار می شود
اولین نشست هم اندیشی استان های مرزی درگیر جنگ به همت دفتر ادبیات پایداری امور استان های حوزه هنری کشور به میزبانی خوزستان برگزار می شود

به نقل از حوزه هنری خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین سید شهاب الدین طباطبایی رئیس حوزه هنری خوزستان از برگزاری اولین نشست هم اندیشی استان های مرزی درگیر جنگ به میزبانی حوزه هنری خوزستان خبر داد و گفت: این نشست (۱۳ و ۱۴ آذر) با حضور استان های خوزستان، آذربایجان غربی، ایلام، کردستان، کرمانشاه، لرستان و بوشهر در اهواز برگزار می شود.
 
رئیس حوزه هنری خوزستان، هدف از این نشست را گفتگو و هم اندیشی پیرامون تقویت کارهای حوزه ادبیات پایداری دانست و افزود: امیدواریم بتوانیم با این هم اندیشی، خوزستان را که حوزه پایداری و مقاومت کشور است در حوزه ادبیات پایداری به جایگاه واقعی خود برسانیم.
 
وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه بتوانیم دفتر ادبیات پایداری استان های مرزی درگیر جنگ را در خوزستان راه اندازی کنیم، گفت: در حوزه چاپ کتاب، نمایشنامه نویسی و فیلم سازی، ایده های بسیار بزرگی در دل مردم ایران است که از برکات دفاع مقدس، شهدا و ایثارگری هاست و باید آنها را کشف، ثبت و ضبط و دسته بندی کرده و به نسل های بعدی منتقل کنیم.
 
حجت الاسلام طباطبایی تصریح کرد: دفتر ادبیات پایداری حوزه هنری خوزستان تاکنون اقدامات خوبی در این حوزه انجام داده و کتاب های فاخری را تولید کرده و در حال حاضر هم چند کتاب را در دست تالیف دارد و مجوز چاپ و تائید این کتاب ها از اداره کل امور هنری اخذ شده است.
 
وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم کار پرثمری را در حوزه ادبیات و فرهنگ پایداری انجام دهیم، بیان کرد: برنامه های مختلف و متنوعی برای این نشست در نظر گرفته شده که امیدواریم بتوانیم به بهترین وجه انجام وظیفه کنیم و سربلند شویم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار