تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۱۷۴۵۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان:
نمایشگاه‌ها ظرفیتی برای کسب بازارهای جدید است
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با بیان این‌که در هر نمایشگاه قطعا یک دستاورد یا اتفاق جدید رخ می‌دهد، گفت: واحدهای تولیدی می‌توانند با بدست آوردن بازارهای جدید، تولیدات خود را ارتقا دهند و محصولات تولیدی خود را به بخش‌های مختلف از جمله شرکت‌ها و حتی مردم عرضه کنند. 

نمایشگاه‌ها ظرفیتی برای کسب بازارهای جدید است

اخلاق محمدیان در هشتمین نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی، تولیدی و خدمات فنی مهندسی خوزستان اظهار کرد: امسال هشتمین نمایشگاه متوالی را در خصوص صنعت و خدمات فنی و مهندسی برگزار می‌کنیم.

وی با اشاره به نقش حمایتی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی بستری را فراهم می‌کند تا واحدهای صنعتی از این نمایشگاه‌ها به عنوان یک ظرفیتی استفاده و در نمایشگاه حضور پیدا کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان تصریح کرد: واحدهای صنعتی و تولیدی استان می‌توانند با حضور در چنین نمایشگاه‌هایی خود را به متقاضیان مختلف عرضه کنند و بازارهای جدیدی را بدست آورند.

محمدیان با بیان این‌که در هر نمایشگاه قطعا یک دستاورد یا اتفاق جدید رخ می‌دهد، ادامه داد: واحدهایی تولیدی می‌توانند با بدست آوردن بازارهای جدید، تولیدات خود را ارتقا دهند و محصولات تولیدی خود را به بخش های مختلف از جمله شرکت‌ها و حتی مردم عرضه کنند. 

وی عنوان کرد: در راستای حمایت از واحدهای صنعتی و در راستای سیاست‌هایی که به عهده شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان است، هرساله نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی، تولیدی و خدمات فنی مهندسی استان را برگزار می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان ادامه داد: سال گذشته این نمایشگاه در دو سالن نمایشگاه بین المللی اهواز برگزار شد اما امسال این نمایشگاه در سه سالن برپا شده است و اگر ظرفیت نمایشگاهی به ما اجازه می‌داد، قطعا سالن‌های بیشتری را در اختیار واحدهای تولیدی و صنعتی قرار می‌دادیم.

محمدیان با اشاره به استقبال خوب واحدهای تولیدی و صنعیت از نمایشگاه امسال، اظهار کرد: امسال همه هزینه واگذاری غرفه‌های نمایشگاه از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان پرداخت شده است و واحدهای مستقر در نمایشگاه برای غرفه‌ها هزینه‌ای پرداخت نکرده‌اند و این کار در راستای حمایت از آن‌ها صورت گرفته است. 

وی با بیان اینکه واحدهای صنعتی برای حضور در نمایشگاه‌ها باید استقبال بیشتری از خود نشان دهند، خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که حضور در نمایشگاه‌ها یک ظرفیت برای واحدهای تولیدی است، آن‌ها باید از این ظرفیت نهایت استفاده را کنند و با رغبت بیشتری در نمایشگاه‌ها حضور پیدا کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار