تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۱۷۴۶۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستگیری سارقان حرفه‌ای منزل با 28 فقره سرقت در ماهشهر
جانشین فرمانده انتظامي ماهشهر از شناسايي و دستگيري 6 سارق حرفه اي منزل با 28 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فتح الله پارسایی از شناسایی و دستگیری 6 سارق حرفه ای منزل با 28 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

وی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان ماهشهر، موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با اقدامات پلیسی و گشت زنی نامحسوس 6 متهم را شناسایی و در یک اقدام سریع و غافلگیرانه در م۸خفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ پارسایی بیان داشت: متهمان در بازجویی های فنی ماموران پلیس به 28 فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر در خاتمه خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضائی شدند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قفل ضد دیلم
|
ROMANIA
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
0
0
با توجه باینکه مردم روشهای سرقت را نمیشناسند، به اشتباه تصور میکنند حفاظ یا دربهایی که فلزی هستند و تحت عنوان ضد سرقت فروخته میشوند مانع ورود سارقین میشوند در حالیکه سارقین اصلا به جنس درب کار ندارند و فقط قفل نصب شده روی دربها را باز، هک یا تخریب میکنند.

پس فقط قفل درب باید ضد دیلم باشه به صورتیکه نه تنها ورود سارقین را از طریق روشهای رایج مثل باز کردن قفل از طریق شاه کلید، هک و توپی زنی غیر ممکن کنه بلکه تخریب قفل از طریق دیلم زنی را هم غیر ممکن کنه که دیگه هیچ دزدی نتونه از درب وارد بشه، حتی اگر درب ورودی، یک درب چوبی معمولی باشه.

پس برای اطمینان از این موضوع که آیا اون قفلی که فروشنده تحت عنوان ضد سرقت یا ضد دیلم معرفی میکنه واقعا تمام روشهای ورود سارقین را غیر ممکن میکنه، باید ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت ارائه کنه تا اطمینان پیدا کنید که قفل، درب، حفاظ، گاوصندوق یا .... واقعا ضد سرقته و فروشنده سعی نمیکنه با بزرگ کردن یک ویژگی اون کالا ، توجه شما را از باقی ویژگیهایی که باید در مقابل سارقین داشته باشه منحرف کنه.

نکته بعدی پیشگیری ورود سارقین از بالکن و پنجره ها است که تنها روش قابل اطمینان نصب حفاظی است که نه تنها امکان فاصله انداختن بین میله ها یا شکستن از نقاط جوش را با جک و دیلم نداشته باشه بلکه قابل بریدن با قیچی آهنبر هم نباشه
:
:
:
آخرین اخبار