تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۱۷۴۶۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
از ابتدای سال تا کنون
کشف ۲۱ مورد اقلام پزشکی و داروی غیرمجاز در خرمشهر
مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر گفت: از ابتدای امسال حدود ۲۱ قلم شامل تجهیزات پزشکی و داروی غیرمجاز به ارزش ۶۰ میلیون تومان در خرمشهر کشف و توقیف شد.

فرشید بهشتی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری با همکاری پلیس اماکن، مرزبانی و شبکه بهداشت خرمشهر ۲۱ قلم اعم از تجهیزات پزشکی همچون کیت های آزمایشگاهی و وسایل جراحی و اقلام دارویی شامل داروهای رژیمی و قرص های مخدر و غیر مجاز در خرمشهر که ارزش ریالی معادل ۶۰ میلیون تومان داشتند، کشف و ضبط شد.

وی افزود: عمده این کشفیات در مرز شلمچه انجام شده که تاثیر قابل ملاحظه ای در ممانعت از خروج تجهیزات پزشکی مورد نیاز در کشور به خارج از مرز را داشته است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر در خصوص اقلام دارویی توقیف شده توضیح داد: به جز داروهای مخدر برخی اقلام دارویی توقیف شده، داروهایی بودند که خرید و فروش و عرضه آنها بدون مجوز معاونت غذا و دارو غیرقانونی است.

بهشتی در رابطه با سرنوشت اقلام توقیف شده نیز گفت: تعدادی از داروهای غیر مجاز همچون مواد مخدر معدوم سازی می شود و در خصوص سایر اقلام مکشوفه همچون تجهیزات پزشکی در آینده پس از انجام مکاتبات لازم با معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان تصمیم گیری خواهد شد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار