تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰
کد خبر: ۱۷۴۷۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سال آینده ۲۰هزار میلیارد تومان وام اشتغال پرداخت می‌شود
وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت در جریان سفردولت به استان سمنان گفت: تا آخر سال جاری ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی از محل تبصره ۱۸ بودجه در اختیار داریم و در سال ۹۸ هم با موافقت رییس جمهور عینا آمده است.
  رضا رحمانی در سفر به این استان ضمن بازدید از شهرک صنعتی شاهرود با اشاره به دیدار اخیر خود با مقام معظم رهبری افزود: ایشان تاکید کردند، تولید داخلی جدی گرفته شود و رییس جمهور هم بر این امر تاکید دارند و مدام پیگیری می‌کنند و بنده نیز در این زمینه از روسای سازمانها انتظار دارم تولید ملی را تکلیف بدانند، چراکه حفظ و توسعه تولید موجود یعنی حفظ اشتغال موجود .

وی با اشاره به نهایی شدن لایحه بودجه سال ۹۸ در دولت افزود: در سازمان مدیریت و برنامه ریزی بسته تولید و اشتغال را تدوین کردیم و در بودجه گنجاندیم و دولت نیز علیرغم تاکید بر صرفه جویی در هزینه های جاری بر بودجه تولید و اشتغال تاکید ویژه دارد و منابعی اختصاص داده است .

رحمانی در ادامه تصریح کرد : الان نمی پذیرم که واحد فعالی سرمایه در گردش نداشته باشد و در این زمینه بانکها باید همکاری کنند و منابع باید در تولید سرمایه گذاری شود .

به گفته وزیر صنعت منابع تبصره ۱۸ به پروژه های نیمه تمام بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی ، طرح رونق تولید، نوسازی و بازسازی صنایع و تامین سرمایه در گردش اختصاص می یابد و در این تبصره حتی یارانه هم پیش بینی شده و تفاهم نامه هم امضا شده است ./اقتصاد آنلاین

:
:
:
آخرین اخبار