تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۹
کد خبر: ۱۷۴۷۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گاز چندخیابان مرکز شهر اهواز چهارشنبه قطع می شود
رییس روابط عمومی شرکت گاز خوزستان گفت: گاز تعدادی از خیابان های مرکز شهر اهواز روز چهارشنبه 14 آذر به دلیل تعمیرات اضطراری قطع می شود.

حسنعلی کلانتریان روز سه شنبه بیان کرد: در ادامه عملیات تعمیر تاسیسات و خطوط شهری کلانشهر اهواز برای چهارمین روز در هفته جاری گاز بخشی از شبکه انتقال این شهر قطع می شود و در این راستا جریان گاز خیابان مسجدی حد فاصل خیابان ادهم تا سیمتری فردا چهارشنبه 14 آذر از ساعت هفت تا 18 عصر قطع می شود.

وی توضیح داد: افزایش حجم عملیات تعمیر اضطراری خطوط و شبکه گاز رسانی شهری اهواز به منظور پیشگیری از قطع بدون برنامه در روزهای سرد پاییز و زمستان انجام می شود.

کلانتریان افزود: از مشترکان این مناطق خواسته می شود در مدت زمان قطع گاز از دستکاری رگولاتور و کنتور گاز منازل و اماکن خودداری کنند. 

وی خاطرنشان کرد: بر اساس اصول ایمنی باید شیرهای مصرفی داخلی منازل تا زمان وصل مجدد گاز و تحویل آن توسط ماموران پست امداد 194 به حالت بسته باشند.

استان خوزستان بیش از 960 هزار اشتراک گاز شهری، روستایی و صنعتی دارد که کلانشهر اهواز با بیش از 298 هزار مشترک شهری و 24 هزار مشترک روستایی بیشترین تعداد مشترکان را در این استان دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار