تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸
کد خبر: ۱۷۴۷۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حسنوند در تشریح نشست امروز کمیسیون انرژی مطرح کرد:
تصمیمی برای افزایش قیمت سوخت از سوی مجلس و دولت اتخاذ نشده است
رییس کمیسیون انرژی مجلس، در تشریح نشست امروز کمیسیون متبوعش با حضور وزیر نفت، گفت: تصمیمی برای افزایش قیمت و سهمیه بندی سوخت از سوی مجلس و دولت اتخاذ نشده است.

فریدون حسنوند  در تشریح نشست امروز کمیسیون انرژی مجلس با حضور زنگنه، گفت: وزیر نفت در این جلسه به سؤالات اعضای این کمیسیون پاسخ داد اما قرار شد تا 2 سؤال به صحن علنی مجلس ارجاع شود، البته مابقی سؤالات هم قرار است با تبادل‌نظر بیشتر نماینده و وزارتخانه جهت اقناع دو طرف پیگیری شود.

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بیش از یک سال است که طرح برندینگ با حضور اصناف مختلف اعم از کامیون داران، جایگاه داران، سازمان بازرسی و دیوان محاسبات مطرح شده است، افزود: در مهر ماه سال جاری این طرح برای تعیین تکلیف به صحن علنی مجلس اعلام شده و در دستور کار قرار دارد، که بخش زیادی از دغدغه های آنها را پوشش می دهد.

طرح جامع انرژی باید از سوی مجلس و دولت به صورت مشترک پیگیری شود

وی ادامه داد: در روزهای گذشته تمام جایگاه‌داران در نشستی که تمامی اعضای کمیسیون انرژی و وزیر نفت و معاونانش حضور داشتند موضوع برندینگ به بحث گذاشته شده و درباره آن تبادل‌نظر صورت گرفت.

حسنوند با بیان اینکه طرح جامع انرژی باید از سوی مجلس و دولت به صورت مشترک پیگیری شود، اظهار داشت: با توجه به اینکه وزارتخانه‌های نفت و نیرو در این خصوص وظایفی را بر عهده دارند، هر دوی این وزرا در کمیسیون حاضر شده و توضیحاتی در این خصوص ارائه کردند ضمن اینکه این موضوع در دستور کار هیأت دولت قرار داشته و منتظر تصویب در صحن دولت است.

کمیسیون انرژی 100 درصد مخالف افزایش قیمت سوخت است

وی با اشاره به اینکه مباحثی در مورد قیمت سوخت در جامعه مطرح است، افزود: کمیسیون انرژی 100 درصد مخالف افزایش قیمت سوخت است و رضایتی از این کار در بین  نمایندگان وجود ندارد، البته تا امروز هم هیچ بحثی در مورد سهمیه بندی و یا افزایش نرخ سوخت گرفته نشده است و تمامی این حرف‌ها گمانه‌زنی ها و ایده برخی افرداد است.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: از سوی مجلس و دولت تاکنون هیچ صحبتی مبنی بر افزایش قیمت سوخت نشده، بنابراین تصمیم‌گیری درباره افزایش قیمت و سهمیه بندی صورت نگرفته است.
:
:
:
آخرین اخبار