تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱
کد خبر: ۱۷۴۷۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست مدیریت توزیع برق دزفول خبر داد:
تامین برق۱۶۲روستای صعب العبور سردشت و شهیون از طریق انرژی خورشیدی
سرپرست مدیریت توزیع برق دزفول گفت: برق ۱۶۲ روستای صعب العبور در دو بخش کوهستانی سردشت و شهیون دزفول از طریق انرژی خورشیدی تامین شده است.

اقبال طیب طاهر اظهار کرد: دو بخش کوهستانی سردشت و شهیون ۷۰ درصد جغرافیای شهرستان دزفول را به خود اختصاص داده، بنابراین ضروری است که مجموعه مدیریت شهری اهتمام ویژه ای به این دو بخش داشته باشد.

وی با اشاره به ظرفیت های سردشت و شهیون درزمینه اقتصادی و گردشگری، افزود : توسعه زیرساخت‌ها در سال‌های اخیر در این مناطق قابل توجه بوده که دراین بین اصلاح و توسعه شبکه برق نسبت به دیگر خدمات شهری و روستایی به مراتب بیشتر و چشمگیرتر بوده است.

 سرپرست توزیع برق دزفول ، توسعه و احداث شبکه توزیع برق تا منطقه محروم و دورافتاده احمدفداله را از پروژه های درخشان اجرا شده در این حوزه معرفی کرد و گفت: خوشبختانه ۱۶۲ روستای صعب العبور سردشت و شهیون از طریق انرژی خورشیدی از نعمت برق برخوردار شده اند.

طیب طاهر همچنین از اجرای طرح توسعه شبکه توزیع برق روستا های وحدت، بازارگه، باغچه‌بان پامنار و زرگه خبر داد و گفت : با اختصاص ۳ دستگاه ترانس، ۱۲۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و ۱۷۰ متر شبکه فشار متوسط ضمن تامین برق مناطق مسکونی جدید در این روستاها ضریب پایداری برق نیز افزایش خواهد یافت.

وی در خصوص شبکه روشنایی روستای پامنار نیز افزود : توسعه و اصلاح روشنایی این روستای گردشگری پربازدید در دستور کار ما قرار خواهد گرفت تا شرایط بهتری در بخش روشنایی این روستا ایجاد شود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار