تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۱۷۴۷۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رگبار، رعدوبرق و تندباد لحظه‌ای برای نیمه شمالی خوزستان
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: از اواخر وقت امروز (14 آذرماه) رگبار، رعدوبرق و تندباد لحظه‌ای به‌ویژه در نیمه شمالی و ارتفاعات را در پیش خواهیم داشت. 

محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: از امروز تا اواسط روز جمعه هفته جاری با ورود و استقرار سامانه باران‌زا به استان خوزستان، به تدریج افزایش ابر و از اواخر وقت امروز رگبار، رعدوبرق و تندباد لحظه ای به‌ویژه در نیمه شمالی و ارتفاعات را خواهیم داشت.

وی افزود: با توجه به حجم بارش‌ها، آبگرفتگی معابر و طغیان مسیل‌ها در برخی نقاط پیش‌بینی می‌شود. بارش در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود و شمال خلیج فارس نیز طی این ایام، مواج است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به وقوع پدیده مه، تصریح کرد: به علت وقوع پدیده مه، صبح امروز دید افقی در اهواز به 50 متر و در بستان به 200 متر رسید. میزان دید افقی در شهرهای ديگر خوزستان بیش از 1000 متر گزارش شده است. 

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته بهبهان با 25 و ایذه با 10 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 13 تا 21 درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار