تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۱۷۴۷۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ظهر امروز صورت گرفت
اعتراض کارکنان شهرداری آبادان به دلیل عدم پرداخت حقوق و بیمه
حدود ۷۰ نفر از کارکنان اداری و خدماتی شهرداری منطقه سه شهرداری آبادان در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و بیمه خود در مقابل درب شهرداری مرکزی تجمع کردند
امروز حدود ۷۰ نفر از کارکنان اداری و خدماتی شهرداری منطقه سه شهرداری آبادان در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و بیمه خود در مقابل درب شهرداری مرکزی تجمع کردند.

 کارکنان شهرداری منطقه سه شهرداری آبادان به دلیل معوقه چهار ماه حقوق  و پنج ماه بیمه اعتراض خود را اعلام کردند و خواستار رسیدگی سریع مسئولان با توجه به شرایط سخت اقتصادی شدند.

یکی از کارکنان معترض گفت: در این گرانی و شرایط سخت اقتصادی با توجه به داشتن فرزند محصل و دانشجو عدم پرداخت حقوق ما را با مشکلات شدید در رفع نیازهای اولیه زندگی مواجه کرده است طوریکه شرمنده خانواده خود شدیم و انگیزه ای برای کار کردن در این شرایط سخت وجود ندارد.

وی عنوان کرد: اکثر کارکنان چهارماه حقوق نگرفته اند چرا مسئولان به این فکر نمی‌کنند که در این چند ماه با توجه به  عدم پرداخت حقوق چطور باید زندگی کنیم؟از طرفی حق بیمه پرداخت نشده و حتی اگر فرزندانمان مریض شوند مجبوریم بصورت آزاد هزینه کنیم.

در چند ماه گذشته، این چندمین بار است که کارگران و کارکنان شهرداری آبادان به خاطر عدم پرداخت حقوق و بیمه دست به تجمع و اعتراض می زنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار