تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۱۷۴۷۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اندیمشک:
احداث یک سالن پلاتوی جدید در اندیمشک تصویب شد
فرماندار شهرستان اندیمشک با تاکید بر لزوم توسعه زیرساخت های فرهنگی و هنری در این شهرستان گفت: احداث یک سالن جدید پلاتو در شهرستان اندیمشک در کمیته برنامه ریزی تصویب شده است.

پیمان جهانگیری روز چهارشنبه در دیدار با جمعی از هنرمندان اندیمشک افزود: این طرح با پیگیری نماینده اندیمشک در کمیته برنامه ریزی تصویب و بیش از چهار میلیارد ریال برای احداث آن اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه ظرفیت های هنری اندیمشک در سطح استان و کشور مطرح هستند، گفت: ایجاد زیرساخت های لازم برای فعالیت هنرمندان و حمایت از آنها باید در دستور کار باشد.

فرماندار اندیمشک با اشاره به تلاش هنرمندان این شهرستان در راستای اجرای جشنواره نمایش لاله های سرخ افزود: این جشنواره از برنامه های هنری ارزنده کشوری است.

وی هنر را رسانه ای ارزنده با اثرگذاری مناسب خواند و اظهار داشت: جشنواره لاله های سرخ به واسطه اهداف برگزاری آن برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جایگاه ویژه ای برخوردار است. 

جهانگیری افزود: نگاه به جامعه هنری و جشنواره های اثرگذار باید نگاهی آمیخته با حمایت و تشویق باشد. 

وی بیان کرد: حمایت های مادی و معنوی از هنرمندان سبب دلگرمی بیشتر این قشر و کیفیت بخشی بیشتر به برنامه های هنری می شود. 

فرماندار اندیمشک افزود: مسئولان اندیمشک با شناسایی توانمندی های فرهنگی هنری شهرستان برای رسیدن به دستاوردهای بیشتر در این حوزه ها از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد. 

تعدادی از هنرمندان اندیمشک مشکلات خود را در این نشست مطرح کردند.

علی بازگیر رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک و جمعی از هنرمندان نیز با لوح سپاس از حمایت و پیگیری فرماندار شهرستان تقدیر کردند.

جشنواره ملی لاله های سرخ با حضور 31 استان کشور در اندیمشک برگزار شد.

اندیمشک یک خانه هنر دارد که عمده برنامه های هنری این شهرستان در این محل برگزار می شوند.

تالار خورشید این شهرستان با مدیریت بخش خصوصی نیز برای اجرای برنامه های فرهنگی و هنری این شهرستان مورد استفاده قرار می گیرد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار