تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۱۷۴۷۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مواد اولیه هفته اینده تحویل گروه ملی خواهد شد/ کارگران باید برای تولید به کارخانه بازگردند
خوزنیوز: استاندار خوزستان گفت: تاکنون دو ماه از حقوق معوقه پرسنل گروه ملی فولاد ایران پرداخت شده است و تنها یک ماه مطالبه این کارگران باقی مانده است.

به گزارش خبرنگار خوزنیوز؛ استاندار خوزستان با تاکید بر اهمیت فعال شدن چرخه تولید و ایجاد ارزش افزوده در گروه ملی فولاد گفت: پرسنل گروه ملی باید به کار برگردند و برای این کار باید مواد اولیه تامین شود. سفارش مواد اولیه به شرکت فولاد خوزستان داده شده و فولاد خوزستان هم اکنون در حال تولید هستند. 

شریعتی ادامه داد: در  همین باره امروز جلسه ای با فولاد خوزستان خواهیم داشت تا مواد اولیه تولید شده را برای فروش از کارخانه خارج کنند و گروه ملی بتواند مجدداً به تولید بر گردد. با تزریق مواد اولیه و اغاز تولید و ایجاد ارزش افزوده در گروه ملی فولاد، امکان پرداخت حقوق های آتی را برای کارکنان این  شرکت ایجاد خواهد شد.

استاندار خوزستان گفت: امیدواریم تا اوایل هفته آینده مواد اولیه تحویل شود. پیشتر تفاهم نامه ای مبنی  ۱۰۰ میلیارد تومان ضمانت‌نامه برای تحویل مواد اولیه داشتیم که گروه ملی مواد اولیه را تحویل گرفته اما تاکنون محصول تولیدی نفروخته است که شرکت فولاد خوزستان با تحویل مواد اولیه جدید پیش از پرداخت موافقت کرده است. هم اکنون این شرکت حدوداً ۱۵۰ میلیارد تومان محصول دارد که می باید بتواند آن را بفروشد و مواد اولیه بعدی را تامین کند.
برچسب ها: گروه ملی فولاد
:
:
:
آخرین اخبار