تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۱۷۴۷۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رونمایی از اولین وکیوم لودر ایرانی توسط پارک علم و فناوری خوزستان
اولین وکیوم لودر ایرانی توسط متخصصین ایرانی عضو پارک علم و فناوری خوزستان، طراحی و ساخته شد که سبک ترین و کم حجم ترین وکیوم لودر تولید شده در جهان با ویژگی های فنی منحصر به فرد در کلاس کاری وکیوم لودرهای سنگین صنعتی می باشد.  

این وکیوم لودر که توسط شرکت دانش بنیان ناب اندیش صنعت اعصار ساخته و به بهره برداری رسیده است در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و ششمین فن بازار استان خوزستان توسط استاندار خوزستان، رییس پارک علم و فناوری خوزستان و مسولان استانی رونمایی شد.
 
وکیوم لودر یک مکنده صنعتی سیار است که بدلیل حجم و وزن زیاد روی کشنده های سنگین نظیر تریلر و کامیون نصب می شود. این مکنده ها، قابلیت جمع آوری مواد در یک نقطه و حمل آن به مکان دیگر را دارند.

از جمله کاربردهای این دستگاه می توان به امکان جمع آوری مواد خشک و تر کارخانجات صنعتی، نظافت صنعتی مجتمع های فولاد، سیمان، مس، آلومینیوم و سایر صنایع معدنی، نظافت صنعتی سالن های تولید مجتمع های پتروشیمی، تخلیه انواع لجن، دوغاب، پساب های صنعتی از کانال ها و مخازن، انتقال انواع مواد پودری و گرانولی با دانه بندی مختلف نظیر PVC، Pet، Perlite ، جمع آوری، نظافت و انتقال مواد در صنعت غلات و نیشکر و لایروبی مخازن روغنی و پیت های شیمیایی اشاره کرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار